[SPECJALNIE DLA NAS] Tradycja firmy sięga 1990 roku i pierwszego w Warszawie konceptu, który połączył cukiernię z piekarnią. Na co aktualnie stawia marka mówi viceprezes Batidy – Caroline Radziszewska.
Zarówno w naszej cukierni, jak i kuchni stawiamy przede wszystkim na sezonowość i polskie, lokalne produkty. Zestawienie polskiej tradycji ze smakami z całego świata potrafi być niezwykle inspirujące. W najbliższych dniach na pewno kilka ciastek zniknie z naszych witryn, aż do jesieni, ale w ich miejsce pojawią się ciastka ze świeżymi owocami i wyczekiwanym przez naszych gości rabarbarem. Nie możemy się również doczekać aż nasze polskie maliny zaczną się uginać na gałęziach, wtedy też z całą pewnością do naszych witryn wróci coroczny bestseller – red velvet. Półki naszych delikatesów wzbogacą się również o nowalijki i szparagi – nasi szefowie kuchni pracują nad nową ofertą.
Nie zapominamy również o naszej kolekcji ciast bez białego cukru, ze sprzedaży której jesteśmy bardzo zadowoleni. Ta kolekcja z pewnością z końcem drugiego kwartału wzbogaci się o kilka nowych pozycji. Wraz z nadejściem maja, rozpoczął się dla nas również gorący sezon komunijny i ślubny – na każdą z tych uroczystości przygotowaliśmy odrębną, rozbudowaną ofertę, więc w pełnym skupieniu dzień po dniu realizujemy kolejne zamówienia uświetniające czyjąś rodzinną uroczystość.
Serdecznie zapraszamy już dziś do wszystkich naszych butików i dużego, zielonego ogródka na Krakowskim Przedmieściu – sezonowe menu jest już gotowe, a w nim niezmiennie lody naturalne.
SWEETS & COFFEE wydanie pierwsze 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.