Caroline Radziszewska o sezonie letnim w Batidzie

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Tradycja firmy sięga 1990 roku i pierwszego w Warszawie konceptu, który połączył cukiernię z piekarnią. Na co aktualnie stawia marka mówi viceprezes Batidy – Caroline Radziszewska.

Zarówno w naszej cukierni, jak i kuchni stawiamy przede wszystkim na sezonowość i polskie, lokalne produkty. Zestawienie polskiej tradycji ze smakami z całego świata potrafi być niezwykle inspirujące. W najbliższych dniach na pewno kilka ciastek zniknie z naszych witryn, aż do jesieni, ale w ich miejsce pojawią się ciastka ze świeżymi owocami i wyczekiwanym przez naszych gości rabarbarem. Nie możemy się również doczekać aż nasze polskie maliny zaczną się uginać na gałęziach, wtedy też z całą pewnością do naszych witryn wróci coroczny bestseller – red velvet. Półki naszych delikatesów wzbogacą się również o nowalijki i szparagi – nasi szefowie kuchni pracują nad nową ofertą.

Nie zapominamy również o naszej kolekcji ciast bez białego cukru, ze sprzedaży której jesteśmy bardzo zadowoleni. Ta kolekcja z pewnością z końcem drugiego kwartału wzbogaci się o kilka nowych pozycji. Wraz z nadejściem maja, rozpoczął się dla nas również gorący sezon komunijny i ślubny – na każdą z tych uroczystości przygotowaliśmy odrębną, rozbudowaną ofertę, więc w pełnym skupieniu dzień po dniu realizujemy kolejne zamówienia uświetniające czyjąś rodzinną uroczystość.

Serdecznie zapraszamy już dziś do wszystkich naszych butików i dużego, zielonego ogródka na Krakowskim Przedmieściu – sezonowe menu jest już gotowe, a w nim niezmiennie lody naturalne.

SWEETS & COFFEE wydanie pierwsze 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.06.2022
Aktualizacja: 22.06.2022