W kawiarniach sieci, w całej Polsce dostępne są wyjątkowe pierniczki w kształcie ciasteczkowego ludka. Całkowity dochód uzyskany z ich sprzedaży przeznaczony zostanie na wsparcie podopiecznych Fundacji „Dr Clown”.
Pierniczki, które są nieodzownym elementem świąt Bożego Narodzenia, teraz nabierają nowego znaczenia. Wszystko za sprawą charytatywnej akcji zorganizowanej przez Costa Coffee we współpracy z Fundacją „Dr Clown”. W ramach tej inicjatywy, kupując pierniczka w cenie 5,90 zł, można wesprzeć dzieci objęte pomocą Fundacji. Akcja trwa do wyczerpania zapasów pierniczków.
Fundacja „Dr Clown” działa w Polsce od 19 lat. Organizuje zespoły profesjonalnie przeszkolonych „doktorów clownów”, fantazyjnie przebranych wolontariuszy z kolorowymi noskami. Realizują oni program „Terapii śmiechem” w 170 szpitalach i placówkach specjalnych. „Doktorzy clowni” w swojej pracy sięgają po klaunadę, iluzję, zabawy interakcyjne i wsparcie emocjonalne. Efektem ich działań jest minimalizowanie negatywnych konsekwencji choroby i hospitalizacji, stymulowanie procesów zdrowienia i wspieranie medycyny konwencjonalnej. Każdego roku wolontariusze Fundacji „Dr Clown” przynoszą radość uśmiech 60 000 podopiecznym – chorym dzieciom, osobom niepełnosprawnym i seniorom.
SWEETS & COFFEE
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.