Ekologiczny ocet cydrowy od Octimu

Udostępnij artykuł
Można dodawać go do sałatek, marynat do mięs albo stosować jako orzeźwiający napój. Jak przekonuje producent naturalnego octu cydrowego – firma Octim – sprawdzi się w każdej kuchni.

Ocet swoje niezwykłe zdrowotne właściwości zawdzięcza jabłkom, z których jest wytwarzany. I tak jak one zawiera witaminy, makroelementy i mikroelementy, np. żelazo, magnez czy potas. Wiele osób z powodzeniem traci na wadze stosując ocet jabłkowy – ale w czym dokładnie tkwi jego sekret?

Naturalny spalacz tłuszczu

Według wielu źródeł składniki pochodzące z jabłek, a tym samym zawarte w occie jabłkowym, przyspieszają rozszczepianie się tłuszczów. Gdy połączymy racjonalną dietę z jego stosowaniem, to łatwiej pozbędziemy się zapasów tkanki tłuszczowej. Chudnięcie przebiega w optymalnym tempie, dlatego stosując ocet jabłkowy zmniejszamy ryzyko efektu jo-jo. Żeby uzyskać oczekiwane rezultaty pamiętajmy o wyborze octu niepasteryzowanego i niefiltrowanego, jak np. ekologiczny ocet jabłkowy firmy Octim. Octy powstające w wyniku naturalnej fermentacji wina jabłkowego nie tracą unikalnych właściwości owoców, z których są produkowane.

Przyśpiesz przemianę materii!

Napój z dodatkiem octu z jabłek pobudza trawienie i produkcję soków żołądkowych, dlatego przyspiesza nasz metabolizm. Choć spalanie tkanki tłuszczowej jest efektywniejsze, to nadal przebiega w zdrowym tempie. Przy okazji możemy obniżyć sobie poziom cholesterolu. Warto jednak pamiętać, by nie przesadzać z ilością octu jabłkowego – wystarczą 1-2 łyżki dziennie. Można dodawać go do sałatek, marynat do mięs albo pić w postaci orzeźwiającego napoju.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – GRUDZIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 09.01.2019
Aktualizacja: 09.01.2019