Ekspresy kolbowe na stacjach BP

Udostępnij artykuł
Kawa to drugi po paliwie najchętniej kupowany produkt na stacji benzynowej. To właśnie z kawą klienci BP zaczynają dzień, a potem pozwala im ona pokonywać setki kilometrów. Dlatego musi być doskonała. BP jako pierwsza sieć stacji w Polsce proponuje swoim klientom kawy z profesjonalnych ekspresów kolbowych.

Nowe ekspresy kolbowe WMF Espresso, w które od początku roku wyposażane są kąciki Wild Bean Cafe na wybranych stacjach BP, wydobywają z kawy wszystko, co najlepsze. To nowoczesne maszyny, wzorowane na włoskim designie z lat 60 – tych i pierwsze profesjonalne ekspresy, które pojawiają się na stacjach benzynowych w Polsce. Przygotowują kawy, oparte o doskonałe, aromatyczne espresso. Można je poznać po, jak nazywają ją Włosi, „cremie”, intensywnej, gęstej, aksamitnej piance na powierzchni kawy. Włoskie espresso jest też bazą do wszystkich styli kawowych oferowanych w kącikach WBC.

Dodatkowym atutem są umiejętności baristów WBC, przeszkolonych pracowników, którzy serwują kawy z ręcznie spienionym mlekiem, świetnie komponującym się z naturalną goryczką espresso, znają też tajniki „latte art”, czyli sztuki tworzenia rysunków i wzorów na powierzchni kawy. Taka doskonale przyrządzona kawa to dobry początek dnia i każdej podróży. Dodatkowo czekoladowy wafelek zamiast jednorazowego kubka to nowa propozycja Wild Bean Cafe dla tych, dla których ważny jest trend Zero Waste.

Na życzenie klientów wybrane rodzaje kawy na stacjach BP są serwowane w chrupiącym waflu, powleczonym od środka warstwą prawdziwej, deserowej czekolady. Po wypiciu tak podanego aromatycznego espresso, czekoladowego Flat white, wafelek można zjeść, delektując się jego czekoladowym smakiem i przyczynić się jednocześnie do ograniczenia odpadów.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 08.03.2019
Aktualizacja: 08.03.2019