W 2018 roku Colliers wsparł Foodio Concepts w podpisaniu 15 umów najmu w centrach handlowych oraz obiektach typu mixed–use. Do połowy lutego br. planowane jest podpisanie kolejnych pięciu umów. Obecnie działają już trzy restauracje Papa Diego, a w tym roku niemal co miesiąc planowane są otwarcia kolejnych lokali w ramach podpisanych umów.
W czerwcu 2018 roku Colliers International rozpoczął proces poszukiwania powierzchni handlowych dla sieci restauracji typu fast casual Papa Diego i Van Dog należących do spółki Foodio Concepts. Papa Diego to esencja tradycji, różnorodności i energii współczesnego Meksyku, w ofercie marki znajdują się dania fast casual kuchni meksykańskiej, m.in. burrito, tacos i burrito bowl. Natomiast Van Dog zaproponuje hot-dogi gourmet z kiełbaskami przygotowywanymi według autorskich receptur lokalnych masarzy, unikalną chrupką van-bułką i oryginalnymi dodatkami z całego świata oraz frytki serwowane na wiele sposobów.
Liczne otwarcia w stolicy i nie tylko
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.