Nowe lokale sieci pojawiły się w centrach handlowych zlokalizowanych poza Krakowem, gdzie mieści się siedziba i serce brandu. W lipcu Restauracja Olimp powitała pierwszych gości w Galerii Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim, w sierpniu w Galerii Libero w Katowicach, a pod koniec września do portfolio sieci dołączyła trzecia już restauracja w Toruniu. Po centrach handlowych Plaza i Nowe Bielawy ofertą restauracji Olimp mogą cieszyć się także klienci Galerii Atrium Copernicus.
Olimp to sieć restauracji typu fast casual dining, serwująca posiłki w samoobsługowym systemie sprzedaży, na wagę, w ujednoliconej cenie za 100 gram. Marka serwuje różnorodne dania z kuchni europejskiej z elementami kuchni świata. Gastromall Group jeszcze w tym roku otworzy także kolejne restauracje kantynowe zlokalizowane w znanych biurowcach.
W najbliższym czasie spółka planuje wdrożyć nowy ogólnopolski brand, który wprowadzi sporo świeżości w przestrzeniach gastronomicznych polskich centrów handlowych. Opracowane zostały również nowe formy współpracy i komunikacji z franczyzobiorcami, co znacznie przyspieszyło rozwój konceptu.
Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.