Gastromall kontynuuje rozwój

Udostępnij artykuł
W ubiegłym tygodniu została otwarta 81. restauracja tej marki w Polsce. Lokal działa w najnowszym koncepcie wizualnym – oszczędnym kolorystycznie (zielono – białym) z elementami naturalnego drewna. Ważnym punktem lady wydawczej jest stanowisko do livecookingu – gotowanie od podstaw, na miejscu –  to znak rozpoznawczy marki. Najnowsza realizacja wystartowała w Centrum Handlowym Nowa Stacja w Pruszkowie.

Komunikacja marketingowa została przeniesiona na monitory zarządzane zdalnie z centrali sieci w Krakowie.

Gastromall Group rozwija równocześnie w systemie franczyzowym pozostałe marki. Dwa dni wcześniej, 8 listopada w biurowcu Dominikańskim przy ul. Piotra Skargi 3 we Wrocławiu, otwarto kolejny lokal pod marką Deli Sandwich. Jest to koncept typu bistro oferujący kawę, kanapki, bajgle wypiekane na miejscu, a także proste dania lunchowe – wrapy, pizzę komponowaną na zamówienie, sałatki. Pozostałe lokale pod brandem Deli Sandwich działają w Krakowie i Katowicach.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 13.11.2018
Aktualizacja: 13.11.2018