Gdańsk: Hotel Grano otwarty

Udostępnij artykuł
Czterogwiazdkowiec znajduje się na Wyspie Spichrzów, tuż obok Starego Miasta i jego licznych atrakcji. To trzeci obiekt sieci, w którym oprócz noclegu można skorzystać z innych udogodnień, m.in. centrum biznesowego, strefy SPA & Wellness oraz spróbować dań w autorskiej restauracji „Młyn”.

Hotel Grano mieści się przy ul. Pszennej 3. To lokalizacja położona między dwoma rzekami, sąsiadująca ze Starym Miastem. Zaledwie krótki spacer dzieli gości korzystających z pobytu w obiekcie od wielu ważnych gdańskich zabytków i atrakcji – m.in. Bazyliki Mariackiej czy Fontanny Neptuna.

Hotel Grano oferuje 136 pokoi, w tym luksusowe apartamenty oraz pokoje typu “junior suite” czy “studio deluxe”. Jednostki pokojowe są wyposażone w rozwiązania high-end m.in. indywidualnie sterowaną klimatyzację czy telewizory Smart TV z systemem iLumio oraz możliwością korzystania z platformy Netflix. Goście mogą dostać się do pokojów zarówno za pomocą tradycyjnej karty, jak i specjalnej aplikacji wyposażonej w wirtualny klucz. W obiekcie znajduje się też strefa SPA&Wellness obejmująca basen, siłownię oraz gabinety zabiegowe. Istotnym udogodnieniem jest także autorska restauracja „Młyn” serwująca dania kuchni polskiej w nowej, zaskakującej odsłonie. Lokal może pomieścić do 120 gości. W wysokim sezonie będzie wzbogacony o letni ogródek ze stolikami.

Architektura kompleksu to hołd złożony Wyspie Spichrzów, której historia jest związana ze znajdującymi się w jej obrębie wieki temu spichlerzami. Dawne budowle magazynujące zboże posiadały charakterystyczny kształt i strzeliste dachy, co zostało odwzorowane w bryle hotelu. Autorem projektu architektonicznego jest uznana pracowania KD Kozikowski Design. Wyróżnikiem Hotelu Grano jest także unikatowy design wnętrz, którego motywami przewodnimi są kwiaty i wino autorstwa renomowanego studia Ideograf – Paulina Czurak. Deweloperem odpowiedzialnym za realizację inwestycji jest Dekpol Deweloper.

Osoby, które zdecydują się na pobyt w hotelu podczas nadchodzącego weekendu będą mogły liczyć na dodatkowe udogodnienia – parking gratis, butelkę wina w pokoju oraz darmowe podniesienie standardu pokoju.

Z dumą otwieramy kolejny obiekt sieci Grano Hotels i wierzymy, że w znaczny sposób wzbogaci on trójmiejską bazę noclegową. Hotel Grano to idealny wybór dla osób, które cenią ponadprzeciętny komfort, prestiżowe udogodnienia, a zarazem poszukują noclegu w atrakcyjnej lokalizacji blisko najważniejszych atrakcji Gdańska. Otwarcie hotelu, ze względu na obecną sytuację związaną z pandemią koronawirusa, nie mogło się odbyć w sposób huczny, ale nie umniejsza to naszemu entuzjazmowi. Jesteśmy w pełni gotowi do przyjęcia gości, także pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa sanitarnego, a nasi goście w tym nietypowym okresie mogą liczyć na 100 proc. naszej uwagi oraz chęci pomocy w odpowiedzi na wszelkie indywidualne prośby – mówi Arkadiusz Skobrosz, dyrektor generalny sieci Grano Hotels.

Obiekt wdrożył system kompleksowych rozwiązań sanitarnych. Wszelkie przestrzenie ogólnodostępne, w tym recepcja, są systematycznie dezynfekowane, a pracownicy mają obowiązek noszenia maseczek ochronnych bądź przyłbic oraz rękawiczek jednorazowych. Każdego dnia są także poddawani pomiarom temperatury (z takiej możliwości mogą także korzystać goście). W celu uniknięcia zgromadzeń podczas check-in wprowadzono limit w kolejce do 6 osób, które muszą zachować odstęp 2 m od siebie. Z wielką dbałością o każdy detal dezynfekowane są pokoje hotelowe. Rutynowe sprzątanie odbywa się jedynie na indywidualną prośbę lokatora oraz podczas jego nieobecności. Goście są meldowani w co drugim pokoju. Wszystko po to, aby zapewnić maksimum bezpieczeństwa oraz komfort. Zarówno w przestrzeniach ogólnodostępnych, jak i w pokojach można skorzystać z płynów do dezynfekcji.

Od 18 maja, w wyniku znoszenia przez rząd kolejnych obostrzeń, będzie można zjeść posiłek w hotelowej restauracji. Praca lokalu będzie odbywała się zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego – personel restauracji będzie obowiązkowo nosił rękawiczki jednorazowe (kelnerzy i kasjerzy także maseczki ochronne bądź przyłbice) oraz dezynfekował ręce, stoliki i powierzchnie wspólne. Goście będą ulokowani w taki sposób, aby pomiędzy nimi była zachowana bezpieczna odległość. Szczegółowe materiały informacyjne związane z regulacjami sanitarnymi można znaleźć na terenie hotelu, w tym również w pokojach.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.05.2020
Aktualizacja: 15.05.2020