Happy Meal ze specjalną serią książek

Udostępnij artykuł
Od 1 lutego 2019 roku goście restauracji McDonald’s, którzy kupią zestaw dla dzieci, będą mogli wybrać jedną z serii 12 książek autorstwa Cressidy Cowell.

Happy Meal uczy, bawiąc, i bawi, ucząc! – z takim założeniem powstał popularny zestaw, który marka McDonald’s stworzyła dla swoich najmłodszych klientów. Na co dzień w kolorowym pudełku oprócz przysmaków, można znaleźć również zabawkę. Od teraz w ofercie Happy Meal znajdą się również książeczki do czytania.

McDonald’s chce kształtować w ten sposób pasję do czytania wśród najmłodszych. Wraz z dziecięcym zestawem będzie można otrzymać książkę z serii 12 opowiadań o przygodach bliźniaków, którzy przenoszą się wraz z rodzicami do ery dinozaurów. Ich autorką jest Cressida Cowell, znana m.in. z powieści „Jak wytresować smoka”. Książki są dostępne wyłącznie w McDonald’s. W ofercie będą pojawiać się wymiennie co 8 tygodni.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Zmiany w ofercie dla dzieci to jeden z kilku obszarów działania, na których skupia się McDonald’s w ramach globalnej strategii Scale For Good. Opiera się ona na założeniu, że każda inicjatywa, jaką wprowadza marka, ma rzeczywisty wpływ na świat ze względu na skalę, w jakiej funkcjonuje firma. Zmiany obejmują zarówno skład produktów stanowiących zestawy Happy Meal, jak i sposób komunikacji oferty dla dzieci. Zgodnie z tym założeniami McDonald’s zmodyfikował w ostatnim czasie skład zestawu Happy Meal w celu podniesienia jego wartości odżywczej przy jednoczesnym obniżeniu kaloryczności całkowitej oraz eliminacji sztucznych barwników, aromatów i konserwantów.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.02.2019
Aktualizacja: 04.02.2019