Hendi Sponsorem Głównym XVII Food Business Forum 2019

Udostępnij artykuł
Firma, która jest częścią międzynarodowej grupy, od ponad 80 lat zajmującej się produkcją i handlem profesjonalnego wyposażenia gastronomicznego na rynku europejskim, została Sponsorem Głównym najważniejszego w Polsce spotkania restauratorów. Podczas konferencji zaprezentuje swoją aktualną ofertę, spotka się z kilkudziesięcioma kupcami z sieci, grup gastronomicznych i inwestorów, a także weźmie udział w konkursie Supplier of the Year 2019. Tegoroczne wydarzenie odbędzie się 9 września w Warsaw Marriott Hotel.

W Polsce firma Hendi działa od 2005 roku. Prowadzi sprzedaż poprzez sieci typu Cash&Carry, sieci sklepów firmowych, firmy działające w branży HoReCa, międzynarodowych producentów produktów spożywczych oraz sklep internetowy Hendi.pl. Stawia na wysoką jakość produktów i innowacyjne rozwiązania.

Oferta asortymentowa powstaje na bazie dokładnych badań rynku: analizy trendów, rozwoju technologii, zapotrzebowania restauratorów i wszystkich osób działających w szeroko pojętej gastronomii.

Dzięki międzynarodowemu doświadczeniu oraz międzynarodowej współpracy oferta jest stale rozszerzana o nowe produkty. Ich użycie ułatwia pracę osobom zawodowo zajmującym się gastronomią, eliminuje wiele pracochłonnych czynności przygotowawczych. W rezultacie praca w restauracjach, barach, stołówkach itp. jest bardziej efektywna i dochodowa.

Już wkrótce na zaktualizowanej stronie internetowej odnajdą Państwo wszelkie szczegóły oraz program tegorocznego wydarzenia. Tymczasem serdecznie zapraszamy dostawców i zainteresowanych do potwierdzania udziału oraz współpracy podczas siedemnastej edycji najważniejszego w Polsce spotkania branży gastronomicznej w osobach prezesów, menadżerów, właścicieli oraz kupców i dostawców.

Tradycyjnie już na zakończenie Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum podczas uroczystej kolacji z Galą nastąpi rozstrzygnięcie oraz wręczenie nagród Food Business Awards 2019 i po raz trzeci – Supplier of the Year 2019.

– To jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym co aktualne w branży, wymiany doświadczeń wśród właścicieli niezależnych i zarządów sieci, ekspertów oraz dostawców, którzy mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki siedemnastoletniej tradycji udało nam się stworzyć i co roku organizować najwyżej oceniane, oczekiwane wydarzenie branży w tym kraju – mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.

!!! UWAGA !!!
Tylko teraz najniższe ceny dla Sponsorów i Wystawców
oraz najlepsze lokalizacje stoisk!

Jeżeli Państwa firmie zależy więc na:
• udziale w BUSINESS SPEED DATING – serii bezpośrednich spotkań na
temat współpracy z największymi odbiorcami sieciowymi;
• realnej możliwości pozyskania KONTRAKTÓW ROKU;
• efektywnej inwestycji marketingowej przekładającej się na wymierne korzyści;
• budowie i zacieśnianiu relacji biznesowych na najwyższym szczeblu;
• kuluarowych rozmowach w gronie partnerów i przyjaciół w biznesie;
• prezentacji aktualnej oferty wśród decyzyjnych przedsiębiorców w osobach:
– właścicieli niezależnych restauracji i lokali gastronomicznych,
– prezesów, członków zarządów sieci,
– menadżerów odpowiedzialnych za zaopatrzenie, wyposażenie, modernizacje itd.;
• udziale w najważniejszym w roku, oczekiwanym wydarzeniu dla branży.

zapraszamy do kontaktu z Organizatorem celem uzyskania pełnej oferty lub rejestracji uczestnictwa.

Videorelacja z ubiegłorocznej edycji XVI edycji Food Business Forum 2018
Zapraszamy do obejrzenia

WWW.FOODBUSINESSFORUM.PL

Organizator: BROG B2B – MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca m.in.  czasopisma Nowości Gastronomiczne  oraz naszego newsowego portalu HORECANET.PL.

Kontakt – BROG B2B
Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Konkurs:
Milena Kaszuba-Janus
redaktor naczelna Nowości Gastronomicznych
664 463 066
m.kaszub@brogb2b.pl

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.04.2019
Aktualizacja: 17.04.2019