Hotel Brant dołącza do rodziny Mercure

Accor rozbudowuje portfolio marki w Polsce. Grupa podpisała umowę franczyzy z właścicielem Hotelu Brant Warszawa Wiązowna. Dzięki porozumieniu podwarszawski obiekt, już od grudnia 2020 r. będzie funkcjonował pod marką Mercure, zasilając tym samym rodzinę hoteli segmentu midscale grupy.
Od lewej: Jakub Wesołowski, Sylwia Maśluk VP talent & culture Eastern Europe Accor, Sebastian Jóźwiak prezes zarządu Polish Business Promotion

Jeszcze w tym roku do grupy 22 hoteli Mercure działających w Polsce dołączy Hotel Brant, którego współwłaścicielem jest aktor Kuba Wesołowski. Grupa Accor podpisała właśnie umowę franczyzy z inwestorem i właścicielem obiektu, firmą Polish Business Promotion. Zlokalizowany w podwarszawskim Majdanie hotel będzie funkcjonował jako Mercure Warsaw Wiązowna Brant Hotel.

Warszawa jest ważnym punktem na mapie hoteli Accor, dlatego rozwijanie oferty obiektów naszych marek w mieście i okolicy jest istotnym elementem umacniania pozycji lidera na krajowym rynku. Tym bardziej cieszymy się, gdy do portfolio marek Accor dołączają prestiżowe obiekty, takie jak Hotel Brant. Wierzymy, że rozpoznawalność i uznana jakość marki Mercure w połączeniu z działalnością Polish Business Promotion zapewni gościom odwiedzającym stolicę wypoczynek i relaks, jakiego szukają. Hotel ma również bardzo dobrą ofertę gastronomiczną oraz duże przestrzenie konferencyjno-bankietowe. Jestem przekonany, że marka Mercure pozytywnie wpłynie na obroty hotelu – mówi Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Accor

Otwarty w 2013 roku kompleks Brant Hotel & Restaurant oferuje gościom 60 przestronnych pokoi. Lokalizacja obiektu stanowi doskonałą alternatywę dla wszystkich poszukujących chwili wytchnienia od tempa dużego miasta. Hotel cieszy się bardzo dużym powodzeniem wśród organizatorów konferencji i szkoleń. Goście mogą skorzystać z wielu atrakcji zarówno w środku hotelu, jak i w zielonej przestrzeni dookoła kompleksu. Do ich dyspozycji są m.in. dwie sauny, boisko do siatkówki, ścieżki joggingowe czy zewnętrzna altana z ogniskiem. Dzięki takiemu wyposażeniu obiekt jest dobrym wyborem dla gości poszukujących miejsc nie tylko do wypoczynku, ale także na organizację różnych imprez okolicznościowych czy biznesowych spotkań.

Bieżący rok dla całej branży jest bardzo wymagający, dlatego mając na uwadze dynamicznie zmieniający się rynek hotelowy w Polsce, postanowiliśmy przeprowadzić szereg zmian i udoskonaleń naszego obiektu. Jednym z naszych celów biznesowych było podpisanie umowy franczyzowej z uznaną na świecie siecią hotelarską, dlatego zdecydowaliśmy się przyłączyć do rodziny hoteli Accor. Uważamy, że dzięki doświadczeniu i wiedzy Accor, będziemy w stanie jeszcze bardziej podnieść standardy naszych usług. Osiem lat doświadczenia w prowadzeniu hotelu w połączeniu z jakością hoteli Mercure pozwala nam z optymizmem patrzeć na rok 2021 – mówi Sebastian Jóźwiak, prezes zarządu Polish Business Promotion.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.