Polski aktor filmowy i teatralny, zabiera widzów w spocie reklamowym w sentymentalną podróż do wspomnień, które nieodłącznie związane są z polskimi krajobrazami, naturą oraz lodami Bracia Koral.
Marka Bracia Koral jest obecna na polskim rynku od 2014 roku. Stworzona przez młodsze pokolenie właścicieli, z okazji jubileuszu 35-lecia firmy Koral, jako wyraz wielkiego uznania pracy dla jej założycieli. Sam projekt miał mieć początkowo charakter jednoroczny. Niemniej jednak popularność „Lodów Jak Dawniej” sprawiła, że została ona ostatecznie już na stałe wprowadzona do portfolio firmy Koral. W ramach promocji linii „Lodów Jak Dawniej” corocznie przygotowywane oraz realizowane są kampanie reklamowe z udziałami gwiazd polskiego kina, sztuki, a także kultury.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec – kwiecień 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Nowa historia w spocie
W kolejnym naszej „historii reklamowej” kontynuujemy sentymentalną podróż głównego bohatera. Aby podkreślić, że czas wakacji, odpoczynku, wspomnień, miłości i „Lody Jak Dawniej” pozostają w naszych wspomnieniach na całe życie. Uwielbiamy do nich, powracać przypominając sobie ten czas, który pozwala choć na chwilę odetchnąć od trudów życia codziennego – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral. Ukazanie piękna polskich krajobrazów to również ważny element filmu. Gdyż możemy być dumni z przepięknych i jakże nam bliskich okoliczności polskiej przyrody i scenerii. Niezależnie czy jest to południe czy północ naszego kraju.
Kolejny raz długo poszukiwaliśmy artysty, który wcieliłby się w rolę naszego bohatera. Także szczerze przekazał towarzyszące naszej firmie i marce emocje. Wybór był jednogłośny – Jan Frycz. Wybitny polski aktor teatralny oraz filmowy. Doskonale rozumie naszą filozofię. Dlatego jest tak doskonale przekonujący w tej produkcji. Bardzo cieszymy się, że został naszym nowym ambasadorem i wesprze nas nie tylko w tym filmie. Pojawi się również przy okazji naszych kampanii w radiu, prasie, kinie, szeroko zakrojonych działaniach internetowych, planowanej kampanii OOH oraz szeregu działań BTL.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione