Jantoń i Wino Makłowicz stawiają na polskie marki

Udostępnij artykuł
Podczas Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, 27 marca br. została zawarta umowa na wyłączność w zakresie dystrybucji win do restauracji i hoteli. Podpisy na dokumencie złożyli przedstawiciele marki Wino Makłowicz oraz znanej Winnicy Miłosz.

Uroczystego podpisania umowy podczas wspólnej konferencji  prasowej dokonali: Jakub Nowak, Prezes Zarządu Jantoń, Robert Makłowicz, założyciel i ambasador marki Wino Makłowicz oraz Krzysztof Fedorowicz, właściciel Winnicy Miłosz.

– Podpisanie umowy z Winnicą Miłosz stanowi kolejne strategiczne posunięcie firmy Jantoń na drodze do konsolidacji rynku. Dynamicznie rozbudowujemy nasze portfolio, co w najbliższych latach zapewni nam pozycję lidera w segmencie win gronowych – podkreśla Jakub Nowak, prezes zarządu spółki. – Ta współpraca cieszy mnie również dlatego, że będąca w naszej grupie marka Wino Makłowicz, dzięki umowie uzyskała wyłączność na dystrybucję wysokiej jakości polskich win dla HoReCa, a jej oferta stała się jeszcze bardziej unikatowa i kompleksowa – dodaje.

Firma Jantoń w ramach konsolidacji rynku przejęła w ubiegłym miesiącu Platinum Wines, jednego z kluczowych w kraju dystrybutorów i importerów win gronowych, a we wrześniu ubiegłego roku – działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz. Jantoń planuje w najbliższym czasie podpisanie kolejnej ważnej umowy, która pozwoli na kompleksową obsługę rynku HoReCa.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 28.03.2019
Aktualizacja: 28.03.2019