Joanna Tupalska, Stary Browar: Gastronomia wzmaga apetyt na zakupy

Udostępnij artykuł
[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2021] Różnorodna pod względem smaków i formatów gastronomia od lat jest ważnym elementem i wyróżnikiem oferty Starego Browaru. Nasze centrum położone jest w samym sercu miasta. Dla poznaniaków, mieszkańców przedmieść i regionu jest ono miejscem zakupów oraz spędzania czasu wolnego. Celebrowanie posiłków czy wyjścia na kawę i deser to ulubiona rozrywka osób zamieszkujących duże aglomeracje – mówi Joanna Tupalska, dyrektor marketingu Stary Browar w Poznaniu w specjalnym komentarzu przygotowanym na potrzeby publikacji “Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2021”.

Okres pandemii udowodnił siłę kulinarnej oferty Starego Browaru. Powrót stacjonarnej działalności restauracji i kawiarni wiosną 2020 i 2021 roku praktycznie natychmiastowo pozytywnie wpływał na odwiedzalność w centrum. Ten efekt wzmacnialiśmy kreując dedykowane ofercie food projekty marketingowe. Komunikację w kanałach Starego Browaru przez cały 2021 rok budujemy wokół inspiracji do korzystania z przyjemności. Jedzenie jest ważną składową tej narracji. W maju zaprosiliśmy lokalnych influencerów na wielką degustację sezonowego menu w restauracjach przy browarowym Dziedzińcu.

Materiały, które powstały w trakcie wydarzenia, posłużyły nam do promocji ponownego otwarcia ogródków i restauracji. W czerwcu wielokanałową kampanią reklamową “Stary Browar – Kuchnia Otwarta na wszystkich” (także na billboardach w całym Poznaniu) zapraszaliśmy do powrotu do ucztowania “na miejscu”. Przez całe lato w ramach akcji After na Dziedzińcu uczestnicy festiwalu Letnie Brzmienia w browarowym Parku mogli korzystać po koncertach z atrakcyjnych zniżek w restauracjach. Nasi ambasadorzy i TikTokerzy z Poznania byli zaangażowani w promocję ulepszonej oferty Food Courtu Atrium – hubu sieciowych punktów fast. W czerwcu swoje premiery miały tu nowa restauracja KFC oraz pierwszy poznański lokal BubbleJoy.

Finalizacja umów z tak wartościowymi partnerami w trudnym okresie pandemii jest potwierdzeniem statusu Starego Browaru jako atrakcyjnej biznesowo lokalizacji. Doświadczenia kulinarne towarzyszące zakupom to element, który centrom handlowym daje znaczącą przewagę nad e-commerce. Wygoda shoppingu online nie zastąpi przyjemności z kawy z przyjaciółkami w trakcie touru po sklepach czy rodzinnego obiadu w przerwie zakupów. W Starym Browarze, ze względu na centralną lokalizację i ambitną ofertę food, obserwujemy także odwrotną ścieżkę. Często to wizyta w restauracji jest głównym celem odwiedzin, a zakupy robione są…

Cały komentarz publikujemy w
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 26.10.2021
Aktualizacja: 26.10.2021