
Wiedeńska marka kawy i herbaty premium, Julius Meinl, ogłasza ambitną wizję biznesu, świętując 160 lat tworzenia filiżanka po filiżance znaczących momentów w życiu ludzi.
Dystrybuowana w ponad 70 krajach z ponad 50 tys. partnerów hotelarskich, austriacka marka jest jedną z najstarszych palarni kawy na świecie i liderem w branży hotelarskiej. Dzisiaj, po rozpoczęciu działalności również na amerykańskim rynku hotelarskim, firma świętuje swoją 160 rocznicę. Mocno stawia na przyszłość – aby stać się jedną z najbardziej pożądanych marek kawowych na świecie.
Dziedzictwo splecione z wiedeńskimi kawiarniami
Kluczem do sukcesu Julius Meinl jest duch wiedeńskiej kultury kawiarnianej. Marka pomogła ją ukształtować i przedstawić miłośnikom kawy na całym świecie. Słynna wiedeńska kultura kawiarniana zachęca wszystkich do pielęgnowania i celebrowania małych, wyjątkowych chwil przy filiżance kawy. Została on oficjalnie uznana za niematerialne dziedzictwo kulturowe UNESCO.

Od lidera w Europie oferującego kawę ziarnistą, po zrewolucjonizowanie procesu palenia, wszystko, co Julius Meinl robił od 1862 roku, wiąże się z powiązaniem marki z wiedeńskimi kawiarniami. Patrząc na następne 160 lat, będziemy nadal dzielić się tą wyjątkową kulturą na całym świecie – powiedział Marcel Löffler, dyrektor generalny Julius Meinl.
Jesteśmy niezmiernie dumni z naszego dziedzictwa. Wiele z naszego sukcesu nadal można przypisać podstawowym zasadom, które kierowały firmą od 1862 roku. Nasi partnerzy i przyjaciele doceniają nasz ekspercki serwis. Naszą pasję do naszych produktów i najwyższą jakość – dodaje członek rodziny piątego pokolenia Meinl i dyrektor zarządzająca w Austrii, Christina Meinl.
Małe chwile, robią duże różnice
W ciągu ostatnich 12 miesięcy Julius Meinl podjął również pierwsze kroki w kierunku dekarbonizacji swoich produktów. Kapsułki Julius Meinl są kompostowane przemysłowo. Firma zobowiązała się iść o krok dalej i produkować 100 proc. kapsułek z materiałów biodegradowalnych do kompostowania w gospodarstwie domowym. Julius Meinl zobowiązał się również do opracowania wytycznych dotyczących zrównoważonego pozyskiwania kawy zielonej do 2022 r., zapewniając pełną identyfikowalność do 2025 r.
Julius Meinl ponownie wprowadza na rynek swoją flagową kawę koncept Vienna 1862. aby umożliwić lokalom gastronomicznym oferowanie najlepszych i największych wrażeń związanych z piciem kawy. Ta kultowa mieszanka to wielokrotnie nagradzana rodzinna tajna receptura. Kawa jest palona, przechowywana i wysyłana w taki sposób, aby zachować optymalny smak. Najwyższa technologia gwarantuje najwyższą jakość smaku w każdej filiżance.
Edycje limitowane
Z okazji jubileuszu firmy Julius Meinl wprowadził do swojej linii Originals specjalną edycję świeżo palonej kawy Single Origin – Peru 160Y, z Hacienda Vilcabamba niedaleko Cusco w Peru. Ta kawa speciality, uzyskała 87,5 punktu.
Kreatywność marki zwieńcza jubileuszowa filiżanka z limitowanej edycji. Julius Meinl współpracował przy jej tworzeniu z austriackim artystą ulicznym SizeTwo. Jego unikalny projekt w stylu Street Art dodaje nowoczesnego akcentu do tradycji wiedeńskiej kultury kawiarnianej.

Następnych 160 lat
Julius Meinl, firma rodzinna, obecnie działa aktywnie w piątym pokoleniu. Od dawna ceni ludzi i ich różnorodność jako podstawę sukcesu biznesowego. Począwszy od 1862 roku do dnia dzisiejszego główny nacisk stawia na ludzi, organizacja żyje zgodnie ze słowami: „Razem rośniemy”.
Jesteśmy firmą rodzinną pod wieloma względami, a dbanie o nasze Zespoły i Klientów jest częścią naszego DNA. Oprócz niezrównanej jakości, którą zapewniamy, to właśnie ten sposób myślenia naprawdę wyróżnia markę Julius Meinl i pozwolił jej rosnąć w siłę przez ostatnie 160 lat – kontynuuje Marcel Löffler. 160 rocznica przypada również w czasie wzrostu i transformacji firmy, a my mocno koncentrujemy się na przyszłości. Nowe inicjatywy i sposoby pracy są wprowadzane w całej działalności biznesowej, aby zapewnić nam kolejne 160 lat samych sukcesów. Jesteśmy szczególnie dumni z budowania sprawnego, wielofunkcyjnego zespołu, który jest odpowiedzialny za rozwój kultury i wartości w Julius Meinl.
Firma stale się rozwija, aby zapewnić doskonałą reputację w branży kawowej wśród kolejnych pokoleń Klientów, Pracowników i Konsumentów. Jesteśmy zdeterminowani, aby stać się jedną z najbardziej pożądanych marek kawy na świecie. Integralną częścią tego celu jest zapewnienie, że firma Julius Meinl jest nowoczesnym, konkurencyjnym pracodawcą, który przyciąga, angażuje i zatrzymuje największe talenty – powiedziała Christina Meinl. Wszyscy jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem kolejnego rozdziału. Zapraszamy wszystkich do współpracy i przyłączenia się do świętowania z nami tego doniosłego roku. Od 160 lat tworzymy znaczące momenty w życiu ludzi i nie planujemy zwalniać.
Aby uzyskać więcej informacji, wejdź na: juliusmeinl.com/pl/dla-firm.
Tekst powstał we współpracy z Julius Meinl.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj – czerwiec 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.