KFC oficjalnym partnerem Ekstraklasa Games

Udostępnij artykuł
Kultowa marka słynąca z chrupiącej panierki Colonela Sandersa, została oficjalnym partnerem największego w historii turnieju gry EA Sports FIFA w Polsce. KFC od dziesięcioleci, globalnie oraz lokalnie, obejmuje patronatem inicjatywny sportowe.

W ostatnich latach firma coraz częściej wspiera także wydarzenia gamingowe, w tym e-sportowe, których popularność rośnie w niebywałym tempie. Wszystko za sprawą wartości, które łączą sport i KFC – pasji, radości oraz bycia razem jako unikalnego doświadczenia wspólnoty. Dlatego marka jest wszędzie tam, gdzie towarzyszą nam emocje wynikające z rywalizacji.

Rynek esportowy oraz gamingowy jest już stałym punktem w wykorzystywaniu nowoczesnych form działań marketingowych ze względu na jego potencjał wśród społeczności internetowych. Wsparcie tak wpływowego partnera jakim jest Ekstraklasa Games, pozwala nam jeszcze mocniej wkroczyć w świat esportu na polskim rynku. Chcemy towarzyszyć fanom gier w odkrywaniu ich pasji i zapewniać dodatkowe, niezwykłe emocje. Ze strony KFC to nie pierwsze i nie ostatnie wejście do świata gier komputerowych – mówi Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager KFC.

Podczas rozgrywek KFC przygotuje specjalne akcje dla fanow FIFA i Ekstraklasy.

Ekstraklasa Games po zakończonych niedawno kwalifikacjach stała się oficjalnie największym esportowym turniejem EA Sports FIFA w Polsce. Do 16 turniejów kwalifikacyjnych zanotowano ponad 17 tysięcy zgłoszeń, co jest rekordem pod względem liczby rejestracji. Turniej ma status ligi partnerskiej EA SPORTS – Official League Qualifier, dzięki czemu jest to jedyny polski turniej dający możliwość walki o punkty w rankingu FIFA 19 Global Series. Daje to możliwość awansu na FIFA eWorld Cup 2019. Rozgrywki są przeznaczone dla wszystkich zawodników, zarówno amatorów jak i profesjonalistów. Przed najlepszymi otwiera się droga do kariery profesjonalnego gracza.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

KFC wkroczyło na dobre w rynek gier i e-sportu

Ze strony KFC to nie pierwsze i nie ostatnie wejście do świata gier komputerowych. W ostatnim czasie obiektem zainteresowania kultowej marki stała się niezwykle popularna na całym świecie gra Counter-Strike: Global Offensive. Do tej pory zakupiło ją prawie 40 milionów graczy z całego świata. Efektem tego była akcja przeprowadzona przez KFC w 2018 roku. Całość polegała na tym, że na prywatnych serwerach 1shot1kill.pl pojawiły się specjalne kody zniżkowe, które ozdabiały- w formie graffiti- ściany na kilku mapach. Nie wszystkie były odpowiednio wyeksponowane i znalezienie ich wymagało nieco wysiłku. Przedsięwzięcie okazało się sporym sukcesem, gdyż wzięło w nim udział  ponad 11 tysięcy polskich fanów CS:GO.

Akcja zorganizowana na serwerach CS:GO to nie jedyne działanie marki w świecie e-sportów. W zeszłym roku, w polskiej transmisji z FACEIT Major London, pojawiło się logo KFC. Nie był to oczywiście przypadek. Marka w czasie realizacji Majora przygotowała specjalne materiały zawierające TOP 5 akcji z każdego weekendu. Ukazywały one to, co najbardziej widowiskowego działo się w czasie rywalizacji drużyn. Ponadto, podczas rozgrywek KFC przygotowało specjalne promocje dla fanów turnieju.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 28.03.2019
Aktualizacja: 01.04.2019