KFC rozszerza menu wegetariańskie

Udostępnij artykuł
Marka wprowadza do swojej oferty Burgera Halloumi, który ucieszy poszukiwaczy kulinarnych nowości, niebanalnych smaków, a także wegetarian.

Czym marka zastąpi soczyste kawałki kurczaka?

Sekretem smaku nowego burgera jest ciągnący się ser Halloumi, który komponuje się z aromatycznym sosem truflowym, chrupiącą sałatą i rukolą. Do tego słodkie pomidorki koktajlowe i czerwona cebulka. Całość zamknięta jest w wypieczonej bułce.

To nie jedyna nowość! W ofercie KFC będzie można znaleźć także wegetariańską wersję kultowego Twistera z Halloumi.

Już od 7 maja br. nowe wegetariańskie pozycje są dostępne w KFC w całej Polsce. Goście restauracji mogą zamówić je zarówno samodzielnie, jak i w zestawie – np. z napojem, frytkami lub sałatką.

To nie pierwszy gest Restauracji w kierunku klientów, którzy na co dzień nie jedzą mięsa. Najpierw menu poszerzyło się o Wegetariańskiego Zingera i Twistera z plackiem ziemniaczanym, następnie
o sałatki: Grecką i Piccolo, przyrządzanych ze specjalnie wyselekcjonowanych, świeżych składników. Bezmięsne pozycje w ofercie KFC znajdziemy także w stałym menu śniadaniowym. Co więcej, w każdej Restauracji KFC w Polsce, Goście mogą zamówić znane produkty w wersji bezmięsnej.

– Zadowolenie gości od zawsze jest naszym priorytetem, satysfakcję z wizyty czy też dostawy KFC gwarantujemy dzięki wysokiej jakości produktów, w przystępnych cenach przy wysokiej jakości obsługi. Od lat dbamy również o potrzeby gości, którzy na co dzień nie jedzą mięsa, którzy mogą w naszych restauracjach zamówić produkty w wersji wegetariańskiej, w której kawałki soczystego kurczaka można zastąpić chrupiącym plackiem ziemniaczanym. Aby jeszcze bardziej wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, postanowiliśmy poszerzyć ofertę bezmięsną wprowadzając burgera oraz twistera z serem halloumi. Jesteśmy przekonani, że ta opcja trafi w gusta naszych gości – mówi Dusan Fol’ta , president KFC Poland.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ  2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 08.05.2019
Aktualizacja: 08.05.2019