Krowarzywa wprowadza do karty Beyond Burgera

Udostępnij artykuł
To roślinny burger, który wyglądem, smakiem i teksturą, do złudzenia przypomina wołowinę. Zrobiony jest m.in z białka grochu. Misją twórców jest pozytywny wpływ na zdrowie ludzkie, środowisko, zasoby naturalne i dobrostan zwierząt.

Już od jutra (10 kwietnia) nowej propozycji będzie można spróbować w warszawskich lokalach Krowarzywa – na Hożej, Marszałkowskiej i Jana Pawła II. Beyond Burger to smak tradycyjnego wołowego burgera w wydaniu 100 proc. vegan, a do tego zawiera bardzo dużo roślinnego białka – aż 20g. To więcej, niż w burgerze wołowym! Jest sycący i odpowiedni dla sportowców. Nie zawiera GMO, soi ani glutenu. W Beyond Meat zainwestowali już Bill Gates i Leonardo DiCaprio. Poza tym część udziałów wykupił potentat branży mięsnej Tyson Foods Inc.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Krowarzywa zrodziła się z pasji dwóch przyjaciół: Krzysztofa i Huberta. Wymarzyli sobie małą knajpkę, w której sami będą mogli szybko i etycznie zjeść – zatopić zęby w pysznych roślinnych burgerach, przygotowywanych: na miejscu, ze świeżych składników, serwowanych w solidnych porcjach i w przystępnych cenach.

Opracowali autorskie receptury, zatrudnili wegańską załogę. I wystartowali, w marcu 2013 r. Zainteresowanie przerosło najśmielsze oczekiwania. Od pierwszego dnia Krowarzywa pękała w szwach. Posypały się wyróżnienia, m. in za najlepszą warszawską burgerownię i za najlepszą knajpę streetfoodową w rankingu Gazety Wyborczej. Lokal jest w pierwszej dziesiątce najlepszych restauracji w Warszawie w rankingu najbardziej opiniotwórczego portalu Trip Advisor.

Aktualnie w Warszawie działają trzy lokale Krowarzywa – przy ulicy Hożej, Marszałkowskiej oraz w Hali Gwardii. Lokale poza stolicą znajdują się w Krakowie, Białymstoku, Toruniu, Rzeszowie, Wrocławiu i Gdańsku.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 09.04.2019
Aktualizacja: 09.04.2019