Dyrektor generalny SDG Ventures (SASSY Warszawa, SASSY Gdańsk, Słony Spichlerz, Salty Bar, Gwar Bistro, Zorba Gdańsk) weźmie udział w organizowanym przez redakcję naszego czasopisma Nowości Gastronomiczne i newsowego portalu Horecanet.pl – XX Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum 2022. Krzysztof Jancen zabierze głos w dyskusji pt.: „Codzienność restauratora – inflacja a koszty, wizja a realia”. Tegoroczna edycja najważniejszego w Polsce spotkania restauratorów, inwestorów, kupców oraz dostawców HoReCa odbędzie się 12 września w Sheraton Grand Warsaw.

Dyrektor generalny SDG Ventures z biznesem rozrywkowym związany od ponad dwóch dekad. Jego doświadczenie obejmuje zarówno działania branży gastronomicznej, muzycznej oraz eventowej. Pomysłodawca międzynarodowej konferencji muzycznej SeaZone, właściciel agencji eventowej Portobello Group oraz muzycznej Portobello Booking, współwłaściciel restauracji Trafik Jedzenie i Przyjaciele oraz Chwila Moment w Gdyni. W strukturach SDG Ventures Krzysztof Jancen odpowiada za kreowanie koncepcji i organizację konceptów gastronomicznych m.in. Słonego Spichlerza, SASSY Gdańsk oraz SASSY Warszawa, Zorba Gdańsk.
W programie XX Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum 2022:
- KONFERENCJA z całodziennymi dyskusjami panelowymi przy udziale najwybitniejszych w Polsce praktyków i ekspertów;
- BUSINESS SPEED DATING – indywidualne, spotkania kilkudziesięciu kupców z sieci gastronomicznych oraz restauracji niezależnych, z dostawcami HoReCa;
- SEKCJA WYSTAWIENNICZA – zlokalizowana w foyer. Przeznaczona dla dostawców, którzy już na miejscu chcą efektywnie zaprezentować swoją ofertę. Podczas indywidualnych spotkań z: restauratorami niezależnymi, inwestorami, prezesami spółek gastronomicznych i kupców.
- UROCZYSTA KOLACJA z Galą FOOD BUSINESS AWARDS 2022 oraz SUPPLIER OF THE YEAR 2022.
Tegoroczne rozmowy zdominuje obecna sytuacja, a także intensywna wymiana wzajemnych doświadczeń i wsparcia w tym zakresie. Nie zabraknie pogłębionych analiz, interpretacji obowiązujących przepisów, wniosków i najbardziej realnych prognoz. Jak co roku, jako Organizator, stawiamy wyłącznie na naszą najbardziej efektywną i sprawdzoną formułę wydarzenia. Odbędzie się wyłącznie w wersji stacjonarnej, ze ścisłym dochowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa.
Food Business Forum to jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym, co aktualne w branży. Także wymiany doświadczeń wśród inwestorów, niezależnych właścicieli lokali gastronomicznych i dyrektorów sieci, ekspertów oraz dostawców. Mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki dwudziestoletniej tradycji udało nam się stworzyć, i co roku organizować, najwyżej oceniane, oczekiwane wydarzenie branży w tym kraju – mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.
Tymczasem już dziś serdecznie zapraszamy dostawców HoReCa do współpracy i potwierdzania udziału. Tylko teraz najlepsze lokalizacje stoisk oraz niższe przedziały cenowe!
Co roku w indywidualnych rozmowach z dostawcami na temat możliwości współpracy, biorą udział wyłącznie osoby bezpośrednio odpowiedzialne za inwestycje będące w przygotowaniu; wyposażenie, zakupy i modernizacje w sieciach gastronomicznych oraz lokalach niezależnych.
Kontakt – BROG B2B
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
tel. 664 463 083
z.pak@brogb2b.pl
Milena Kaszuba-Janus
redaktor naczelna Nowości Gastronomicznych
tel. 664 463 066
m.kaszuba@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.