Leonardo Hotels z nową linią pokoi dedykowaną kobietom

Udostępnij artykuł
Z myślą o kobietach i ich potrzebach powstał nowy kierunek projektowania wnętrz, spełniający potrzeby podróży w dzisiejszym świecie. 10 czerwca 2021 r. grupa Leonardo Hotels Central Europe wprowadziła do swojej oferty nową linię pokoi – Leonettes. Koncepcja tego designu została stworzona przez kobiety i to właśnie im jest dedykowana. Architektki skupiły się na wprowadzeniu świeżości i lekkości, zachowując jednocześnie nowoczesny styl pokoi i udoskonalając  ich funkcjonalność. Od teraz tę wyjątkową kategorię można rezerwować już w większości obiektów Leonardo Royal w Europie.
Leonettes – zaprojektowane przez kobiety dla kobiet wyłącznie dla marki “Leonardo Royal”

Postanowiliśmy się tego dowiedzieć bezpośrednio od nich. Udało nam się przeprowadzić około 200 wywiadów z  kobietami podróżującymi i zarazem nowoczesnymi, reprezentującymi szeroki przedział wiekowy:  od 25 do 65 lat. Precyzyjnie wyraziły one swoje oczekiwania w zakresie: od ogólnej atmosfery i bezpieczeństwa, po inne   bardzo konkretne wymaganiawyjaśnia Sandra Dreher wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Leonardo Hotels Central Europe.

Na tej podstawie i w kontekście 4-gwiazdkowej marki superior “Leonardo Royal”, architektka Melanie Mitterer z Neudahm Design, opracowała całkowicie nową koncepcję pokoi.

Dopracowana koncepcja kolorystyczna i wzornicza

Nowy projekt pokoju oferuje ciepłe i relaksujące odcienie z lekkimi motywami kwiatowymi. Przestrzeń może być jednocześnie komfortowym miejscem do pracy, które zapewnia duże biurko oraz fotel,  jak i do wypoczynku po intensywnym dniu. Szeroki wybór znakomitych herbat i kaw pozwala zrelaksować się i naładować nową energią bez konieczności wychodzenia z hotelu. Ponadto przytulne i ciepłe światła, ponadwymiarowe kołdry, liczne poduszki i materac typu king-size z komfortowym topperem, tworzą domową atmosferę.

Bezpieczeństwo jest priorytetem

Poczucie bezpieczeństwa jest dla wielu osób ważnym aspektem podróży. W przypadku wyboru hotelu, kobiety przykładają do tego szczególną uwagę. Chcąc spełnić ich oczekiwania i zapewnić im komfort psychiczny i poczucie bezpieczeństwa, Leonettes są zlokalizowane  blisko wind, drzwi zaś  wyposażono w wizjer i dodatkowe zamki. Również obsługa pokojowa dedykowana tej kategorii pokoi  jest zapewniona przez żeński personel Leonardo. Mając na uwadze zapewnienie pełnej prywatności umożliwiamy także maksymalnie dyskretne zameldowanie.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM <<

Różnorodność dla Leonardo Hotels jest niezbędna we wszystkich obszarach

Uwidacznianie różnorodności jest jednym z celów grupy hotelowej. „Kobiety odgrywają w naszej firmie ważną rolę, a równowaga i różnorodność w pracy jest konieczna. Zarówno we wszystkich obszarach, jak i na wszystkich stanowiskach. Ten model zarządzania funkcjonuje z powodzeniem od początku działania siecikomentuje Paulina Kołodziejczyk, General Manager NYX Hotel Warsaw, będącego częścią Leonardo Hotels Central Europe.

Oprócz wspierania rozwoju i karier pań, Leonardo Hotels działa także przeciwko dyskryminacji ze względu na pochodzenie. W obiektach w całej Europie aktualnie pracują osoby o ponad 70 różnych narodowościach. Starania grupy hotelowej w zakresie zwiększania różnorodności zostały zauważone i nagrodzone przez „Focus Deutschland” – teście przeprowadzonym wśród ponad 200 branż w Niemczech. W kategorii “Równość szans” Leonardo Hotels zajęło drugie miejsce wśród hoteli.

Leonettes w dwunastu miejscach w Europie Środkowej, również w Warszawie

Pierwsze Leonettes wprowadzono do oferty 10 czerwca 2021 roku, wraz z otwarciem nowego hotelu Leonardo Royal Hotel Nuremberg. Kolejne pokoje z tej wyjątkowej linii można znaleźć w hotelach marki “Leonardo Royal” w Niemczech, Włoszech i w Polsce, między innymi w Baden-Baden, Düsseldorfie, Frankfurcie nad Menem, Kolonii, Mannheim, Monachium, a także Warszawie.

Mimo tego, że pokoje zostały zaprojektowane z myślą o kobietach, dostępne są dla wszystkich gości.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 23.09.2021
Aktualizacja: 23.09.2021