Lepsza strona zimy z McDonald’s

Udostępnij artykuł
Wysoka na trzynaście metrów przezroczysta kula, zbudowana na wzór śnieżnych zabawek, a w niej budynek stylizowany na restaurację w śnieżnej scenerii – to akcja zorganizowana przez McDonald’s Polska, która odbyła się 2 grudnia na placu Zamkowym w Lublinie. Goście biorący udział w wydarzeniu, mieli niepowtarzalną okazję, aby wejść do środka kuli, zrobić sobie selfie i wziąć udział w poszukiwaniu lepszej strony zimy. 

W niedzielę 2 grudnia, w godzinach od 10:00 do 21:00 Lublinianie mieli możliwość wejść do wnętrza kuli i znaleźć się po lepszej stronie zimy. Każdy zwiedzający otrzymał transparenty kupon w kształcie kuli śnieżnej, uprawniający do odbioru Burgera Drwala w restauracjach McDonald’s znajdujących się na terenie Lublina. Wydarzenie cieszyło się niezwykłą popularnością. Setki osób ustawiły się w kolejce do wejścia, by choć przez chwilę poczuć prawdziwą zimową aurę. Nawet ponad dwugodzinny czas oczekiwania nie zniechęcił zmarzniętych tłumów, które wypełniły plac Zamkowy. Lepszą stronę zimy we wnętrzu śnieżnej kuli odkryło ponad 1 080 osób. Dla pozostałych zainteresowanych przygotowano dodatkowe atrakcje w postaci pamiątkowych zdjęć na tle kuli.

Kula śnieżna przez ostatnie dni stanowiła także plan zdjęciowy dla nowej reklamy McDonald’s Polska, której emisja zaplanowana jest na początek przyszłego roku. Była to unikatowa i jedyna tego typu instalacja na terenie Polski. Za kreację wydarzenia odpowiadała agencja DDB&tribal, a jego produkcją zajęła się Papaya Films.

Relacja z wydarzenia dostępna jest na Twitterze McDonald’s Polska.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 06.12.2018
Aktualizacja: 06.12.2018