[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2021] Rok 2020 zmienił wszystko. Firmy alkoholowe, a wśród nich Stock Polska, stanęły przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Jednak to co początkowo wydawało się tragedią, okazało się w naszym wypadku czynnikiem, który jeszcze bardziej zdeterminował i pchnął w kierunku nowoczesnych, i niestandardowych kroków – mówi Łukasz Konieczny, dyrektor ds. rozwoju rynku i sprzedaży specjalistycznej Stock Polska w komentarzu przygotowanym na potrzeby naszej publikacji Rynek Dostawców HoReCa w Polsce – RAPORT 2021.
Ponad 10 miesięcy ograniczeń, a także zerowe przychody z segmentu HoReCa, zmusiły nas nie tylko do głębokiej analizy sytuacji bieżącej, ale również do stworzenia kilku możliwych scenariuszy „postcovidowych”. Naturalnie jeszcze bardziej zintensyfikowaliśmy naszą obecność w internecie. Promocje, szkolenia i komunikacja w kanałach social media, stała się w najważniejszą formą kontaktu z klientem i konsumentami. Podczas pierwszego lockdownu uruchomiliśmy platformę komunikacyjną Bar is Us.
BarIsUs.pl to aplikacja mobilna dedykowana zawodowym barmanom, stworzona z myślą „od ludzi baru, dla ludzi baru” przez Stock Polska. Dzięki platformie miksolodzy zdobywają sprawdzoną wiedzę barmańską na temat przygotowywania koktajli, ich receptur czy wzorcowej obsługi klienta. Dodatkowo przy wsparciu ambasadorów marek Stock Polska, przeprowadziliśmy setki godzin bezpłatnych szkoleń i webinarów dla naszych klientów i konsumentów. Intensywność tych działań pozwoliła nam dotrzeć do odbiorców, do których nie dotarlibyśmy w wyniku działań konwencjonalnych. To ogromna wartość dodana dla nas.
Nasi przedstawiciele handlowi pozostają w stałym kontakcie z klientami. Monitorujemy tym samym sytuacje w branży. W sezonie letnim przygotowaliśmy szereg atrakcyjnych ofert i promocji zakupowych, dedykowanych naszym produktom. Ubiegły rok i panującą pandemia odbije się znacząco na dotychczasowym kształcie tradycyjnej gastronomii. Zweryfikuje istotnie jej liczebności i co za tym idzie, wielkości biznesu oraz niewątpliwie wpłynie na zmniejszenie wydatków firm w tym kanale. Jestem jednak przekonany, że po tym okresie, gastronomia szybko wróci na tor dotychczasowego rozwoju. Ludzie są bardzo zmęczeni obecną sytuacją i niezwykle spragnieni kontaktów socjalnych, wyjść do restauracji i innych rozrywek. Jesteśmy gotowi do sezonu letniego i przygotowujemy szereg atrakcyjnych ofert handlowych oraz szeroki wachlarz angażujących aktywności konsumenckich, opartych na naszych kluczowych markach, m.in. dla: Żołądkowej Gorzkiej, Jim Beam, Stock Prosecco czy wódki Amundsen.
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.