Maria Ashton dołącza do Accor

Udostępnij artykuł
15-letnie doświadczenie zdobyła w branży hotelarskiej i w nieruchomościach. Pracowała głównie na kierowniczych stanowiskach wyższego szczebla. Dużą znajomość międzynarodowego rynku zawdzięcza rozwojowi i zarządzaniu hotelami w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. W trakcie swojej kariery nadzorowała rozmaite przejęcia i oferty wiodących światowych marek. Teraz Maria Ashton objęła stanowisko Vice President of Development Luxury Brands Northern Europe w Accor.

Cieszę się z dołączenia do Accor i możliwości wzbogacenia firmy moim wieloletnim doświadczeniem w strategicznym rozwoju biznesu. Obecnie cała branża wciąż pozostaje w trudnej sytuacji. Accor dzięki niezrównanemu portfolio marek to silny partner, który pozostaje liderem rynku europejskiego, rozwijając się z godnym pozazdroszczenia rozmachem. W trakcie ostatnich miesięcy grupa cały czas spoglądała w przyszłość, rozbudowując swoją ofertę i wspierając partnerów w całym regionie. Biorąc pod uwagę rok 2022 i kolejne lata, Accor jest w dobrej pozycji, pozwalającej na dalsze zaznaczanie swej obecności. W tym za sprawą kilku planowanych, spektakularnych projektów – mówi Maria Ashton, Vice President of Development Luxury Brands Northern Europe.

ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<

Accor Northern Europe w roku 2020 i w pierwszym kwartale 2021 otworzył więcej hoteli niż jakakolwiek inna grupa hotelowa. Zajmując z 40 proc. udziałem w rynku pierwsze miejsce przed wszystkimi konkurentami. Osiągnęliśmy ten sukces dzięki wspaniałym markom i wspaniałym ludziom. Dlatego cieszę się, że mogę powitać Marię, która jeszcze bardziej usprawni działalność naszego zespołu w regionie. Chcemy dalej wzmacniać nasze bogate portfolio. Dlatego rozwój marek luksusowych pozostaje jednym z priorytetów grupy w Europie i na całym świecie – mówi Camil Yazbeck, Senior Vice President, Head of Development, Accor Northern Europe.

Maria Ashton dotychczas pełniła funkcję wiceprezesa ds. rozwoju biznesu Oakwood Hospitality. Wcześniej przez 13 lat zdobywała doświadczenie w hotelach Hyatt w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Stanach Zjednoczonych, gdzie również zajmowała się rozwojem biznesu.

Accor, wraz z portfolio ponad 270 luksusowych hoteli na całym świecie i planowanych 130 obiektów, zajmuje znaczącą pozycję w segmencie luksusowym, obejmując usługi we wszystkich aspektach. Europa Północna to główny obszar rozkwitu luksusowych marek Accor.

W roku 2020 Grupa zajęła pierwsze miejsce w tym sektorze z udziałem wynoszącym 63 proc. Bieżące i nadchodzące projekty obiektów luksusowych w Europie Północnej obejmują: Carton House, a Fairmont Managed Hotel, Irlandia – otwarty latem 2021, Fairmont Windsor Park, Wielka Brytania – otwarcie we wrześniu 2021. Także Raffles Londyn at The OWO – otwarcie w 2022, Fairmont Moskwa Mayakovskaya – otwarcie w 2022, Raffles Moskwa – otwarcie w 2023.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.08.2021
Aktualizacja: 26.08.2021