15-letnie doświadczenie zdobyła w branży hotelarskiej i w nieruchomościach. Pracowała głównie na kierowniczych stanowiskach wyższego szczebla. Dużą znajomość międzynarodowego rynku zawdzięcza rozwojowi i zarządzaniu hotelami w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. W trakcie swojej kariery nadzorowała rozmaite przejęcia i oferty wiodących światowych marek. Teraz Maria Ashton objęła stanowisko Vice President of Development Luxury Brands Northern Europe w Accor.
Cieszę się z dołączenia do Accor i możliwości wzbogacenia firmy moim wieloletnim doświadczeniem w strategicznym rozwoju biznesu. Obecnie cała branża wciąż pozostaje w trudnej sytuacji. Accor dzięki niezrównanemu portfolio marek to silny partner, który pozostaje liderem rynku europejskiego, rozwijając się z godnym pozazdroszczenia rozmachem. W trakcie ostatnich miesięcy grupa cały czas spoglądała w przyszłość, rozbudowując swoją ofertę i wspierając partnerów w całym regionie. Biorąc pod uwagę rok 2022 i kolejne lata, Accor jest w dobrej pozycji, pozwalającej na dalsze zaznaczanie swej obecności. W tym za sprawą kilku planowanych, spektakularnych projektów – mówi Maria Ashton, Vice President of Development Luxury Brands Northern Europe.
ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<
Accor Northern Europe w roku 2020 i w pierwszym kwartale 2021 otworzył więcej hoteli niż jakakolwiek inna grupa hotelowa. Zajmując z 40 proc. udziałem w rynku pierwsze miejsce przed wszystkimi konkurentami. Osiągnęliśmy ten sukces dzięki wspaniałym markom i wspaniałym ludziom. Dlatego cieszę się, że mogę powitać Marię, która jeszcze bardziej usprawni działalność naszego zespołu w regionie. Chcemy dalej wzmacniać nasze bogate portfolio. Dlatego rozwój marek luksusowych pozostaje jednym z priorytetów grupy w Europie i na całym świecie – mówi Camil Yazbeck, Senior Vice President, Head of Development, Accor Northern Europe.
Maria Ashton dotychczas pełniła funkcję wiceprezesa ds. rozwoju biznesu Oakwood Hospitality. Wcześniej przez 13 lat zdobywała doświadczenie w hotelach Hyatt w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Stanach Zjednoczonych, gdzie również zajmowała się rozwojem biznesu.
Accor, wraz z portfolio ponad 270 luksusowych hoteli na całym świecie i planowanych 130 obiektów, zajmuje znaczącą pozycję w segmencie luksusowym, obejmując usługi we wszystkich aspektach. Europa Północna to główny obszar rozkwitu luksusowych marek Accor.
W roku 2020 Grupa zajęła pierwsze miejsce w tym sektorze z udziałem wynoszącym 63 proc. Bieżące i nadchodzące projekty obiektów luksusowych w Europie Północnej obejmują: Carton House, a Fairmont Managed Hotel, Irlandia – otwarty latem 2021, Fairmont Windsor Park, Wielka Brytania – otwarcie we wrześniu 2021. Także Raffles Londyn at The OWO – otwarcie w 2022, Fairmont Moskwa Mayakovskaya – otwarcie w 2022, Raffles Moskwa – otwarcie w 2023.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.