Marta Hancock awansuje w strukturach Accor

Udostępnij artykuł
Ostatnio zajmowała stanowisko Director of Marketing, Loyatly, Guest Experience and Revenue Management Eastern Europe. Od marca awansowała na Deputy Chief TopLine Officer (CRO) Eastern Europe. Marta Hancock jest związana z firmą od 2011 roku.

Marta Hancock jest doświadczonym dyrektorem ds. Revenue Management z wieloletnim stażem pracy w branży hotelarskiej. Przed rozpoczęciem kariery w Grupie Accor, współpracowała m.in. z Hyatt, Sheratonem, czy Satoria Group. Profesjonalistka w zakresie wycen, prognozowania, budżetowania oraz zarządzaniem zespołem.  Absolwentka MBA na Université du Québec à Montréal.

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w prawie 4,8 tys. hotelach, kurortach i rezydencjach w 100 krajach świata. Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością.

Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki nocnej, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego. Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie.

Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 – Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 05.04.2019
Aktualizacja: 08.04.2019