Ostatnio zajmowała stanowisko Director of Marketing, Loyatly, Guest Experience and Revenue Management Eastern Europe. Od marca awansowała na Deputy Chief TopLine Officer (CRO) Eastern Europe. Marta Hancock jest związana z firmą od 2011 roku.
Marta Hancock jest doświadczonym dyrektorem ds. Revenue Management z wieloletnim stażem pracy w branży hotelarskiej. Przed rozpoczęciem kariery w Grupie Accor, współpracowała m.in. z Hyatt, Sheratonem, czy Satoria Group. Profesjonalistka w zakresie wycen, prognozowania, budżetowania oraz zarządzaniem zespołem. Absolwentka MBA na Université du Québec à Montréal.
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w prawie 4,8 tys. hotelach, kurortach i rezydencjach w 100 krajach świata. Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością.
Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki nocnej, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego. Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie.
Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 – Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.