Mata z własnym zestawem McDonald’s®

To pierwszy polski artysta, który został zaproszony przez sieć do stworzenia autorskiego zestawu. Już od 18 października goście restauracji mogą w ramach oferty okazYEAH! zamówić zestaw sygnowany pseudonimem Maty, a w nim Potrójny Cheeseburger, Vanilla Matcha Latte oraz średnie frytki. Dodatkowo, w ramach współpracy z Matą, powstała kolekcja ubrań, łącząca charakterystyczny styl rapera z estetyką marki.

To również pierwsze tego typu partnerstwo dla młodego rapera, który dotąd nie wiązał się z markami. Efektem przejęcia Maka przez Matę, jest Zestaw Maty, który można zamówić od 18 października wyłącznie w aplikacji mobilnej McDonald’s, w ramach limitowanej czasowo oferty OkazYEAH!. Każdy kto zapragnie zjeść tak jak raper, dostanie na tacy Potrójnego Cheeseburgera, Vanilla Matcha Latte oraz średnie frytki. Wszystko w cenie 18 zł.

Do stworzenia nowej oferty OkazYEAH! zaprosiliśmy artystę, który jest ważnym głosem swojego pokolenia. Jako marka chcemy oddać przestrzeń osobowości, która ma dziś ogromny wpływ na kulturę mówi Tomasz Dębowski, Marketing Director (CMO) McDonald’s Polska.

Oprócz Zestawu Maty, raper wspólnie z siecią restauracji przygotował limitowaną kolekcję ubrań, łączącą estetykę Maty oraz McDonald’s. Merch Maty będzie można wygrać w ramach konkursu, który wystartuje jeszcze w tym miesiącu.

Szczegóły dotyczące aktywacji już wkrótce pojawią się na Instagramie McDonald’s W ramach kampanii towarzyszącej nowej ofercie okazYEAH! zaplanowano również szerokie działania marketingowe, obejmujące digital, jak i media online oraz tradycyjne. Zaplanowano także emisję w telewizji oraz kinach 30-sekundowego spotu z udziałem Maty.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.