To pierwszy polski artysta, który został zaproszony przez sieć do stworzenia autorskiego zestawu. Już od 18 października goście restauracji mogą w ramach oferty okazYEAH! zamówić zestaw sygnowany pseudonimem Maty, a w nim Potrójny Cheeseburger, Vanilla Matcha Latte oraz średnie frytki. Dodatkowo, w ramach współpracy z Matą, powstała kolekcja ubrań, łącząca charakterystyczny styl rapera z estetyką marki.

To również pierwsze tego typu partnerstwo dla młodego rapera, który dotąd nie wiązał się z markami. Efektem przejęcia Maka przez Matę, jest Zestaw Maty, który można zamówić od 18 października wyłącznie w aplikacji mobilnej McDonald’s, w ramach limitowanej czasowo oferty OkazYEAH!. Każdy kto zapragnie zjeść tak jak raper, dostanie na tacy Potrójnego Cheeseburgera, Vanilla Matcha Latte oraz średnie frytki. Wszystko w cenie 18 zł.
Do stworzenia nowej oferty OkazYEAH! zaprosiliśmy artystę, który jest ważnym głosem swojego pokolenia. Jako marka chcemy oddać przestrzeń osobowości, która ma dziś ogromny wpływ na kulturę – mówi Tomasz Dębowski, Marketing Director (CMO) McDonald’s Polska.
Oprócz Zestawu Maty, raper wspólnie z siecią restauracji przygotował limitowaną kolekcję ubrań, łączącą estetykę Maty oraz McDonald’s. Merch Maty będzie można wygrać w ramach konkursu, który wystartuje jeszcze w tym miesiącu.
Szczegóły dotyczące aktywacji już wkrótce pojawią się na Instagramie McDonald’s W ramach kampanii towarzyszącej nowej ofercie okazYEAH! zaplanowano również szerokie działania marketingowe, obejmujące digital, jak i media online oraz tradycyjne. Zaplanowano także emisję w telewizji oraz kinach 30-sekundowego spotu z udziałem Maty.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.