McDonald’s z nowościami na lato

Udostępnij artykuł
Na nadchodzący sezon wakacyjny to nowa meksykańska kompozycja burgera Tasty Guacamole, letnie desery jagodowe oraz sezonowe napoje – m.in. Lemonade Espresso. Wracają także Burgery Maestro Grilled Cheese i Red Hot Chili.

Od 3 lipca goście restauracji McDonald’s ponownie mogą cieszyć się burgerami Maestro, które zawierają największą porcję wołowiny ze wszystkich produktów dostępnych w menu sieci. W ofercie pojawią się dwa znane już smaki: Maestro Grilled Cheese z grillowanym serem camembert i topionym serem cheddar oraz pikantny Maestro Red Hot Chili podawany w bułce typu brioche z posypką chili. Miłośnicy burgerów będą mieli okazję spróbować również nowej kompozycji w prawdziwie meksykańskim stylu – Maestro Tasty Guacamole! W bułce typu brioche skrywa się porcja soczystej 100-procentowej wołowiny, świeża sałata lollo bionda, plaster soczystego pomidora i topiony ser ementaler. Smak podkręca aksamitna salsa Guacamole, a wyrazistości dodają krążki czerwonej cebuli i pikantny sos Hot McMax. Idealnym dodatkiem do każdego z trzech burgerów są kartofelki z kremowym sosem śmietanowym.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie RG2019banner.png

Tego lata w menu pojawiły się nowe, owocowe desery –  McFlurry Jagodowe, Lodowe Marzenie Jagodowe oraz lody z polewą jagodową. Są one dostępne w dwóch wariantach bazy lodowej – o smaku waniliowym albo czekoladowym. Dodatkowo goście będą mogli spróbować także shake’ów jagodowych oraz ciastka z nadzieniem jogurtowo-jagodowym. 

Sezonowe pozycje zagoszczą również w McCafé. Na miłośników kawowych kompozycji czeka Iced Choco & Blueberry Latte z polewą jagodową, czekoladowym akcentem i borówkami. Pojawi się również tarta jagodowa na kruchym cieście, wypełniona po brzegi owocami oraz makaroniki o smaku jagodowym. Na upalne dni idealną propozycją będzie Lemonade Espresso. To orzeźwiająca kompozycja lemoniady o smaku cytrynowym z lekką nutą tropikalnej marakui i pobudzającego espresso.

Burgery Maestro będą dostępne w ofercie McDonald’s do 20 sierpnia, letnia oferta deserowa do 10 września, a produkty z sezonowego menu McCafé do 1 października.

Wraz z pojawieniem się nowych burgerów Maestro McDonald’s kontynuuje komunikację pod hasłem „Maestro – wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz teraz w McDonald’s”. Spot można obejrzeć w materiale wideo dostępnym tutaj. Projekt kampanii przygotowała dla McDonald’s agencja DDB. Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada agencja OMD. Za działania PR agencja 24/7Communication.

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska i www.mcdonalds.pl.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.07.2019
Aktualizacja: 04.07.2019