Trwają ostatnie prace remontowe w Szczecinie oraz Pruszkowie i tutaj otwarcia zaplanowane są już na pierwszą połowę kwietnia. Kolejne lokalizacje, w których pojawi się Meet & Fit to Gdynia, Żyrardów i Warszawa. W tych trzech miastach udało się pozyskać topowe punkty, takie jak ulica Nowy Świat w Warszawie, Świętojańska w Gdyni oraz główna ulica handlowa w Żyrardowie.
Następne szóste otwarcie odbędzie w Centrum Handlowym Forum Gliwice. To już trzeci lokal w centrum handlowym.
Marka Meet & Fit jest największą w Polsce siecią serwującą wegańskie oraz mięsne burgery w jednym miejscu. Wszystkie burgery można wybrać w formie FIT, super FIT lub podane w bułce bezglutenowej. W menu Meet & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskich, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone.
W najbliższym czasie sieć planuje kolejne otwarcia. Niezależnie w kilku miastach prowadzone są poszukiwania nowych lokali przez kolejnych franczyzobiorców.
– Poszukujemy partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miejscowościach zarówno w galeriach handlowych, jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro Meet & Fit muszą liczyć się z inwestycją około 60-70 tys. zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą – tłumaczą przedstawiciele sieci.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.