Michał Arament nowym dyrektorem marketingu McDonald’s Polska

Udostępnij artykuł

Michał Arament, dotychczasowy Senior Marketing Manager, od 1 sierpnia obejmie stanowisko Head of Marketing Department w polskim oddziale McDonald’s.

Michał Arament jest związany z marką od dwóch lat. Jako Senior Marketing Manager odpowiadał za rozwój strategicznych platform komunikacyjnych, a także produktowych: nagradzane Maestro i Supreme Chicken, również kategorię Family. W nowej roli szefa marketingu będzie odpowiedzialny za tworzenie, a także realizację strategicznych planów marketingowych firmy oraz rozwój wizerunku McDonald’s.

Przed dołączeniem do McDonald’s pracował w firmie Unilever (marki Knorr, Algida również Lipton i Saga) oraz Pepsico. Zarządzał tam kategorią napojów gazowanych (Pepsi, Mirinda, 7Up, a także Mountain Dew) osiągając w tym czasie rekordowo wysokie udziały rynkowe.

Arament zastąpi na stanowisku dyrektora marketingu Tomasza Dębowskiego. Ten po blisko 5 latach awansował w europejskich strukturach firmy. Obejmie stanowisko Vice President and Chief Marketing Officer McDonald’s w Niemczech.

Gratuluję  Michałowi awansu. Po dwóch latach pracy w McDonald’s Polska Michał jest znakomicie przygotowany do objęcia stanowiska dyrektora marketingu. Jego doświadczenie, a także osiągniecia w pracy nad sprawdzonymi platformami, na które stawiamy i znajomość marki, jest gwarantem stabilnego rozwoju naszej marki. Jednocześnie gratuluję Tomaszowi Dębowskiemu awansu w strukturach europejskich. To dowód, że sukcesy naszego rynku dostrzega globalny system – powiedział Adam Pieńkowski, Dyrektor Generalny McDonald’s Polska.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj – czerwiec 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 14.07.2022
Aktualizacja: 14.07.2022