Po hucznym otwarciu wirtualnej restauracji Youtubera Blowka – Blow Burgers przyszedł czas na kolejną markę. Michał Milowicz wystartował z nową restauracją 1 lutego 2022. W MiloBar zamówisz absolutne klasyki, których Michał jest fanem.
Na mięsożerców czekają burgery, panierowane stripsy czy schabowy z kością. Twórcy pamiętali również o wegetarianach, dla których stworzyli wege wrapa.
Połączyliśmy w taki sposób tradycyjne polskie dania z amerykańskimi bestsellerami, aby stworzyć menu, które polecamy zarówno na domowy seans filmowy, na prywatkę inaczej domówkę, czy też na przerwę podczas firmowej narady.
W MiloBar Michała Milowicza zamówicie z najlepszymi promocjami w aplikacji Uber Eats, Bolt Food, Glovo oraz Wolt. W bezpiecznej dostawie Rebel Tang dostarczy zamówienia w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, a także w Bydgoszczy.
Michał Milowicz o MiloBar
Kuchnia zawsze była mi bliska. Jako dziecko lubiłem podglądać gotującą mamę, teraz obcuję z gastronomią w życiu prywatnym i zawodowym. Menu MiloBaru jest niepowtarzalne i ponadczasowe, a przede wszystkim są to moje ulubione potrawy. Żyjemy w czasach online, pandemia jeszcze bardziej nam to uzmysławia. Razem z Rebel Tang stworzyliśmy wirtualną restaurację, aby szybciej i łatwiej dotrzeć do klienta. Będziemy korzystać z wielu nowoczesnych technologii w celu dotarcia do klienta – wyjaśnia Michał Milowicz.
W Rebel Tang spróbujecie jeszcze:
- Blow Burgers – burgery w czarnych bułkach z sezamem, powiększone o dodatki Blowka
- Grube Pierogi – najbardziej znane pierogi świata oraz smaki i farsze niespotykane dotychczas nigdzie indziej.
- Vito Calzone – więcej niż pizza! Casto, klasyczne składniki i prawdziwie włoska dusza.
- ProKuratura – w całości opierająca się na najlepszych trendach w przygotowaniu kurczaka. Oferuje klasyki oraz kurczakowe wariacje, dostępne wyłącznie w restauracji.
- Wege Gang – Roślinne burgery, tortille i sałatki bez grama mięsa.
Rebel Tang to firma food-tech (food & technology), która tworzy wirtualne restauracje funkcjonujące tylko w formie dostaw do klienta. Koncepcja biznesowa jest oparta na dedykowanej platformie technologicznej, którą każdy restaurator może w prosty sposób wdrożyć we własnej kuchni. Dzięki temu właściciele restauracji mogą lepiej wykorzystywać posiadane zasoby, bez dodatkowych inwestycji. Niedawno do grona marek dołączyły Blow Burgers. Marka powstała we współpracy z Youtuberem Blowkiem. Dzisiaj wystartował kolejny brand MiloBar, za którym stoi między innymi Michał Milowicz.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij i zapoznaj się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione