Michał Żebrowski i Borys Szyc w kampanii McDonald’s. Reżyserem spotu Jan Komasa

Akcja dotyczy burgerów Maestro. Tak jak w poprzedniej odsłonie, tym razem również nie zabraknie gwiazdorskiej obsady. W kampanii można zobaczyć Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego zakładających się o to, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten, z ulubionej burgerowni. Przegrany będzie musiał zrobić coś, czego naprawdę nie lubi.

Burgery z linii Maestro są znane z kompozycji smakowej, solidnej porcji wołowiny, dodatków i charakterystycznego sposobu podania. Od 14 października w ofercie będą dostępne dwa warianty – Maestro Grilled Cheese oraz Maestro Grand Classic.

Maestro Grilled Cheese to burger przygotowany z bułki typu brioche ze 100-procentową, wołowiną, z plastrami bekonu oraz grillowanym serem camembert i serem topionym cheddar. Do tego wyraziste pikle z prażoną cebulą oraz sos musztardowy w stylu amerykańskim i keczup.

Do oferty wraca również klasyka gatunku, czyli Maestro Grand Classic. Burger przygotowany w bułce typu brioche z porcją 100-procentowej wołowiny, plastrami bekonu oraz plastrem topionego sera cheddar. Całość uzupełniona jest kompozycją warzyw: świeżą sałatą batawia, długimi plastrami słodkich pikli, soczystym plastrem pomidora oraz krążkami czerwonej cebuli. Smaku dopełnia wyrazisty sos Garlic BBQ.

W najnowszym spocie promującym burgery Maestro, Borys Szyc zakłada się z Michałem Żebrowskim o to, czy istnieje Burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni. Jeden nie chce się do tego przyznać, więc drugi musi uciec się do postępu. Przegrany będzie musiał zrobić coś, czego naprawdę nie lubi. Wideo będzie emitowane w telewizji i internecie. Można je zobaczyć m.in. na kanale YouTube marki: 

Dodatkowo kampania wspierana jest sześciosekundowymi formatami wideo:

To kolejny spot z wyróżniającej się serii, reżyserowany przez Jana Komasę. W poprzedniej realizacji Tomasz Karolak z pomocą McDonald’s wkręcił swoją koleżankę – Kasię Zielińską zabierając ją na burgera do miejsca, którego raczej się nie spodziewała.

Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, druk materiałów POS po stronie agencji Gutenberg, produkcja kampanii digital – Happy Endians, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania PR prowadzi agencja 24/7Communication, a moderację social media Isobar.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.