Młoda kapusta, szczaw i szparagi w Chłopskim Jadle

Udostępnij artykuł
W restauracjach sieci, należącej do Sfinks Polska, pojawiła się oferta sezonowych nowości pod hasłem „Młoda kapusta, szczaw i szparagi”. W wiosennej wkładce znalazły się m.in. zupa szczawiowa, szparagi z jajkiem i boczkiem czy kotleciki ze schabu z młodą kapustą, a do picia lemoniada gruszkowa oraz mrożona herbata o smaku malin i hibiskusa. Goście mogą skorzystać z najnowszej oferty do 30 czerwca we wszystkich restauracjach Chłopskie Jadło.

– Przygotowując dania dla gości naszych restauracji staramy się wykorzystywać świeże, sezonowe składniki, które o danej porze roku smakują najlepiej. Na wiosnę proponujemy więc dania kuchni polskiej ze szczawiem, szparagami czy młodą kapustą w roli głównej, czyli produktami dobrze znanymi też ze swoich zdrowotnych właściwości. Zapraszamy wszystkich do wypróbowania polskich specjałów w ciekawej, wiosennej odsłonie – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska, do której należy sieć Chłopskie Jadło.

W menu restauracji Chłopskie Jadło wiosna zadomowiła się na dobre. Na początek goście mogą zamówić lekką zupę szczawiową z ziemniakami, śmietaną i jajkiem. Wśród dań głównych pojawiły się mięsa w delikatnej odsłonie jak kotleciki ze schabu w kaparowym sosie serwowane z młodymi ziemniaczkami i kapustą z boczkiem. Kolejna propozycja to polędwiczka serwowana z sałatką z rzodkiewką i ogórkiem, młodymi ziemniakami z koperkiem oraz sosem szczawiowym. W nowej wkładce znalazły się też delikatne szparagi z jajkiem w koszulce w towarzystwie chrupiącego boczku z sosem holenderskim. Ostatnią pozycję w kulinarnych nowościach zajmuje stek z polędwicy wołowej z sałatką, cząstkami ziemniaka i ostrym sosem.

W ciepłe, wiosenne dni orzeźwienie przyniosą nowe smaki napojów. Wśród propozycji znalazły się lemoniada gruszkowa oraz mrożona herbata malinowo – hibiskusowa, podawane z cytryną i miętą.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.04.2019
Aktualizacja: 05.04.2019