NINE’S Restaurant & Sports Bar z autorskim sklepikiem online

Udostępnij artykuł

Mija już 8 miesięcy, odkąd na mapie stolicy pojawiła się pierwsza restauracja, której współudziałowcem jest Robert Lewandowski. W ofercie NINE’s Restaurant & Sports Bar od pierwszego dnia funkcjonowania lokalu, można znaleźć nie tylko pozycje z oferty baru i kuchni. Także produkty z autorskiego sklepiku NINE’s Shop, które są istną gratką dla fanów sportu i nie tylko. 

W odpowiedzi na liczne prośby gości, sprzedaż, która do tej pory odbywała się tylko stacjonarnie w Restauracji w Browarach Warszawskich, od dziś ruszyła także w wersji online przez dedykowaną stronę internetową nines.com.pl.

Kolekcję, która jest systematycznie rozszerzana o nowe produkty, tworzą aktualnie m.in. bluzy oraz t-shirty z najlepszej jakości organicznej bawełny, plecaki, bidony z tritanu. Także szalik prawdziwego kibica, czy oryginalny szklany kufel bawarski jak z najsłynniejszego festiwalu piwnego Oktoberfest w Monachium.
Największym must-have i jednocześnie najlepiej sprzedającym się produktem są piłki w dwóch wersjach kolorystycznych, na których znajduje się wizualizacja autografu RL9. Uzupełnieniem linii są piny z motywem piłki sportowej, a także klasyczne porcelanowe kubki oraz vouchery do wykorzystania na całą ofertę. Cechą przewodnią całej kolekcji jest neonowa zieleń i pomarańcz, które są głównymi barwami identyfikacji graficznej NINE’s, a także oczywiście motyw 9. 

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj – czerwiec 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 06.07.2022
Aktualizacja: 06.07.2022