Nine’s Restaurant & Sports Bar ze strefą kibica

Udostępnij artykuł
Restauracja Nine’s działa od 5 października na terenie Browarów Warszawskich. Na początku został otwarty poziom -1 Sports Bar z ponad 20 ekranami do oglądania transmisji, a także  poziom 0 Restauracji. Teraz dla gości i kibiców zostanie uruchomiona nowa przestrzeń z prawdziwą trybuną, jak na stadionach sportowych na całym świecie. 

Przestrzeń Fan Zone, znajdującą się na piętrze +2 lokalu wyposażono w duży ekran i 66 krzesełek, trzy skrzydła trybuny. To właśnie tam goście będą mogli obejrzeć mecze z udziałem między innymi współwłaściciela konceptu – Roberta Lewandowskiego.

Strefę Kibica podzielono na dwie części, Gold i Silver. Każdy z gości w ramach zakupu biletu otrzyma dziewięć żetonów do wykorzystania w trakcie meczu na ofertę baru. W cenie zawarto także pakiet przekąsek meczowych dla każdego kibica: rzemieślnicze pretzle NINE’s z sosami, czy amerykańskie hot dogi, serowe bitesy, nachos.  Cena w dwóch częściach nieznacznie się różni z uwagi na fakt, że strefę gold umieszczono na wprost ekranu, dwie strefy silver z widokiem na ekran z trybun bocznych.

Bilety można obecnie kupować online przez stronę www.emenago.com/i/nines, a już wkrótce przez dedykowaną stronę internetową NINE’s.

Oprócz zakupu biletu na trybunie ruszyła także rezerwacja stolików w SportsBar na najważniejsze transmisje sportowe.

W odpowiedzi na liczne zapytania gości, już za chwilę pojawi się także możliwość rezerwacji indywidualnych w restauracji – dowiedzieliśmy się od zespołu NINE’s.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 12.11.2021
Aktualizacja: 15.11.2021