North Fish z nowym menu

Udostępnij artykuł

Od 16 listopada w North Fish można poczuć klimat nadchodzących świąt Bożego Narodzenia. W menu pojawił się szereg aromatycznych nowości doprawionych akcentami żurawiny, pomarańczy, migdałów, a także mango. Dużą rolę odegra ser wędzony, który odmieni oblicze znanych i lubianych ryb, takich jak łosoś czy mintaj. Wśród kampanijnych produktów znajdziecie: łososia z pieca po góralsku, łososia ze szpinakiem i migdałami, łososia dzikiego z mango, panierowaną małą porcję z mintaja po góralsku, a także z serem wędzonym i pieczarkami.

Jeśli chodzi o dodatki sieć postawiła na kiszoną kapustę z cieciorką i kminkiem, opiekane ziemniaki z czosnkiem i ziołami, buraki z imbirem i migdałami, ryż z porem oraz ziemniaczaną sałatkę. Nie zabraknie również stałych pozycji, będących już ikoną North Fisha, czyli autorskich frytek ze skórką, coleslawa, surówki z czerwonej kapusty, czy sezonowego mixu sałat.

Świąteczną atmosferę podgrzewają dwie iście skandynawskie propozycje, czyli Tegløgg – gorący napój z cynamonem, kardamonem, goździkami i pomarańczą oraz Kanneboller – cynamonowe ciastko w stylu norweskim.

W menu North Fish na szczególną uwagę miłośników dań vege zasługują nowości spod szyldu Vege&Chips. Są to skomponowane zestawy obiadowe, składające się z wegańskich produktów, dużej porcji frytek i surówki coleslaw. Można wybierać spośród panierowanych boczników, zapiekanych klopsików z żurawiną oraz roślinnych nuggetsów. Jeśli frytki to dla Was za dużo, wymieńcie je na sezonowy mix sałat, tworząc swoiste Vege&Green.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Źródło: North Fish

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 23.11.2022
Aktualizacja: 23.11.2022