Nowa odsłona sosu Sriracha od Fanex

Udostępnij artykuł
Polski producent dla branży HoReCa, wprowadził na rynek nową odsłonę egzotycznego sosu. Obecna wersja bez wątpienia jest najostrzejszym sosem w ofercie Fanex. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych.

Nowe odsłona paprykowego sosu Sriracha Fanex, jest zdecydowanie bardziej ostra i wyrazista. Zmiana receptury jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują egzotyczne smaki z dużą nutą pikanterii. Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, ale producent w przyszłości nie wyklucza jego wprowadzenia także do sprzedaży detalicznej.

Sos paprykowy Sriracha z dodatkiem ostrych papryczek chili, to idealny wybór dla fanów bardzo pikantnych smaków. Będzie pasował do większości wyrazistych potraw: mięs pieczonych oraz z grilla, indyjskiego curry, orientalnych makaronów oraz do smażonego ryżu. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby z jego udziałem dodać pikanterii również prostym przekąskom czy sałatkom. Produkt ma intensywną czerwoną barwę oraz delikatną konsystencję, w której zatopione są chrupiące kawałki świeżej papryki.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Dzięki badaniom laboratoryjnym oraz licznym test-panelom producenta, nowy sos posiada wysokie walory smakowe, które zostały docenione przez profesjonalnych kucharzy współpracujących z marką Fanex.

– Wprowadzenie nowej receptury tego coraz bardziej popularnego sosu, to naturalna reakcja na potrzeby rynku, który stale monitorujemy. Już teraz, tuż po jego wprowadzeniu, widzimy bardzo duże zainteresowanie naszych Klientów tym produktem. Z ich strony płynie do nas wiele pozytywnych opinii które utwierdzają nas w przekonaniu, że poszliśmy w dobrym, bardziej pikantnym kierunku – mówi Tomasz Szymański, ekspert kulinarny w firmie Fanex.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

 

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 11.02.2019
Aktualizacja: 11.02.2019