Nowe Nowości Gastronomiczne już dostępne!

Udostępnij artykuł
Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania.

Albertina Restaurant & Wine funkcjonuje niecałe trzy lata, a już znalazła się w Przewodniku Michelin oraz została doceniona wyróżnieniem Slow Food. Goście, którzy odwiedzili lokal w ramach Fine Dining Week, wybrali go najlepszym pod względem atmosfery oraz obsługi. W rozmowie z nami – właściciele restauracji: Barbara Zamorska i Grzegorz Fic – opowiedzieli o początkach swojego biznesu, podziale obowiązków, źródłach inspiracji do tworzenia menu,  o tym, jak to się stało się, że w restauracji stanęło homarium oraz dyspenser do win i dlaczego warto zwracać uwagę na detale. Serdecznie zachęcamy do lektury wywiadu.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

W najnowszym numerze poszukujemy też odpowiedzi na pytanie: jak dobrze przeprowadzić akcję promocyjną i czy marketing doświadczeń może być przewagą konkurencyjną.

W ramach techniki i wyposażenia wiele cennych rad związanych z utrzymaniem higieny i czystości w lokalu gastronomicznym. Specjalnie dla nas komentarze dotyczące gastronomii w centrum handlowym, przygotowali przedstawiciele marek: Makarun, Pizza Hit, Salad Story i Sfinks.

W szefie kuchni tematyka związana z menu w nadmorskiej restauracji,  rybami, owocami morza i dziczyzną, a w sommelierze wskazówki, co do komponowania karty win i zwrócenie uwagi na to, że wygląd menu ma znaczenie. W dziale barman dowody na to, że nalewki rosną w siłę.

Mamy nadzieję, że treści, które publikujemy w numerze zaciekawią Państwa i pomogą w codziennym zarządzaniu.

Serdecznie zapraszamy do współpracy firmy, którym szczególnie zależy na precyzyjnym dotarciu z ofertą produktów lub usług do szerokiego grona właścicieli restauracji.

Wydawcą jest BROG B2B – platforma mediów efektywnej komunikacji B2B – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.


Kontakt – BROG B2B

Biuro Reklamy:
Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Redakcja:
Milena Kaszuba-Janus, redaktor
664 463 066
m.kaszuba@brogb2b.pl

Karolina Stępniak, dyrektor wydawnicza
664 463 096
k.stepniak@brogb2b.pl

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.09.2018
Aktualizacja: 17.09.2018