Olimp poszerza portfolio

Udostępnij artykuł
26 marca została otwarta kolejna restauracja Olimp, która powstała w nowym koncepcie wizualnym, opracowanym specjalnie na potrzeby marki. Nowy punkt wystartował w Krakowie w budynku biurowym BIG przy ul. Bohdana Zielińskiego 4.

Wnętrze restauracji wypełnia naturalna zieleń i dużo światła. Komunikację marketingową zdigitalizowano dzięki zarządzanym zdalnie monitorom.

Restauracje Olimp to lider wśród operatorów gastronomicznych oferujących system samoobsługowy z jedzeniem w ujednoliconej cenie za 100 g.  Obecnie liczy 86 punktów w całym kraju i stale się rozwija, wdrażając innowacje organizacyjne i produktowe. Jako pierwsza sieć w Polsce, Olimp wprowadza do menu zamiennik mięsa – polski produkt o innowacyjnym, roślinnym składzie, bez dodatku soi. Marka należy do Gastromall Group.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 27.03.2019
Aktualizacja: 27.03.2019