Ordly – szansa na rozwój restauracji

Ile razy zdarzyło się Państwu czekać od kilku do kilkunastu minut na podejście kelnera do stolika i złożenie zamówienia? W sezonie letnim w miejscowościach turystycznych ten czas może się jeszcze wydłużyć. Niejednokrotnie można zobaczyć sfrustrowanych klientów opuszczających restaurację, bo nie doczekali się na obsługę. A gdyby tak mieć narzędzie do składania zamówień stacjonarnych i online w jednej platformie? Mieć platformę, która umożliwia obsługę zamówień bez kontaktu z kelnerem, obsługującą zarazem zamówienia online i dostawę do domu bez dodatkowej prowizji za obsługę zlecenia?
Rozwiązaniem wielu dzisiejszych problemów restauratorów jest Ordly

To wchodząca na rynek polski najnowocześniejsza platforma, intuicyjna w obsłudze, dostępna na każdym mobilnym urządzeniu z dostępem do Internetu. Nie trzeba instalować na telefonie dodatkowych aplikacji. Wystarczy zeskanować kod QR na stoliku, by wyświetlić menu i złożyć zamówienie. Platforma umożliwia również dokonanie płatności za zamówiony posiłek.

Przyszło nam żyć w trudnych czasach. Trudnych dla wszystkich. Wirusowa rzeczywistość uderza w nas kolejny raz wymierzając ciosy w różne sektory gospodarki. Co piąty pracodawca z branży deklaruje braki kadrowe. Ordly umożliwia szybką i rzetelną obsługę klientów bez konieczności dodatkowego zatrudniania personelu. W przypadku kolejnej fali zminimalizuje kontakt klient-kelner. Warto wspomnieć, że Ordly nie wiąże się z żadnymi ukrytymi kosztami. Stała miesięczna opłata dla restauracji to tylko ułamek kosztu jednego pracownika.

Ordly pomaga zbierać dane o Twoich klientach, w jakim przedziale wiekowym są odwiedzający restaurację, jakie mają preferencje. Dostarcza zatem wiedzę o tym, które dania sprzedają się najlepiej i kto je kupuje. Z Ordly przygotujesz celowane promocje i oferty specjalne, stworzysz program lojalnościowy pod konkretne upodobania gości a powiadomienia o nich wyślesz za pomocą smsa czy maila. Klient może wejść do Ordly jako gość – bez logowania, może zarejestrować się i jednocześnie otrzymać zniżkę na dowolny produkt, może też zalogować się przy pomocy swojego konta na Facebooku. Ty określasz zasady.

Czas to coś, czego nie da się wycenić

Żyjemy w ciągłym biegu. Ordly pozwala oszczędzić czas tobie i twoim gościom. Rezerwacja stolika, określenie godziny swojego przyjazdu, zamówienie z wyprzedzeniem, to tylko niektóre z dostępnych funkcji. Firma oferuje również „Ordly buton”. Jego naciśnięcie spowoduje automatyczne zgłoszenie obsłudze, że czekasz na drinka, wodę czy tzw. „czekadełko”.

Jesteś w hotelu, masz ochotę zjeść nie wychodząc z pokoju – Ordly zorganizuje Twoją kolację. Możesz również przy użyciu własnego telefonu zamówić produkty z baru, produkty higieny osobistej czy dyskretnie wybrać z oferty hotelowej flower boxa, który obsługa przyniesie prosto do pokoju.

Wszechstronność aplikacji umożliwia jej jeszcze szersze zastosowanie. Może służyć również jako platforma inwentaryzacyjna. Pobierając produkt z magazynu odznacza się go w Ordly, generowane jest wtedy automatyczne zapotrzebowanie na dany produkt, a powiadomienie o nim przesyłane bezpośrednio do zaopatrzeniowca, dostawcy czy hurtowni.

Platforma Ordly powstała w Estonii, europejskiej kolebce innowacyjnych technologii informatycznych i lidera w wykorzystaniu Internetu w prosty, użyteczny sposób. Bardzo szybko znalazła wielu swoich zwolenników. Prosty, intuicyjny interfejs i wszechstronność zastosowania czyni ją wręcz uniwersalną. Mamy nadzieję, że w Polsce, w kraju tak prężnie rozwijającym się i nie bojącym się nowości, też osiągnie sukces.

Ordly – stworzona przez ludzi z pasją, w rodzinnej atmosferze. Poznaj nasz zespół na www.ordly.io

Tekst powstał we współpracy z Ordly.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.