Papa Diego z nagrodą SCF Retailers Award

Udostępnij artykuł
Sieć lokali fast casual, stworzona przez Foodio Concepts z grupy Helios, otrzymała nagrodę SCF Retailers Award w kategorii F&B Expansion. Jury doceniło koncept m.in. za wyróżniający się na rynku pomysł na ciekawe smaki i wnętrza. Nagrody wręczono we wtorek, 9 kwietnia br., podczas 27. edycji Shopping Center Forum.

Papa Diego w kategorii F&B Expansion pokonało koncepty Menya Musashi i Deli Sandwich. Jury w uzasadnieniu uznało markę za odpowiedź na „coraz silniejszą potrzebę ze strony klientów, którzy są głodni nowych doświadczeń i smaków”. Doceniono jej wyjątkową ofertę, kolorowe wnętrza lokali i niebanalne smaki dań kuchni meksykańskiej serwowanych w restauracjach sieci.
W składzie jury SCF 2019 Retailers’ Awards znaleźli się przedstawiciele i eksperci z największych firm doradczych działających w obszarze galerii handlowych, a także laureaci nagrody SCF Retailers Awards w kategorii Best Manager z lat ubiegłych. Jurorzy przyznali statuetki w 9 kategoriach, a także wyróżnili najlepszych managerów i osobowości rynku retail.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych. Papa Diego proponuje wyrazistą i świeżą kuchnię meksykańską, pełną aromatycznych ziół i naturalnych przypraw. Koncept odkrywa przed swoimi gośćmi klasyczne dania kuchni meksykańskiej: tacos, burrito, nachosy i deserowe churros.

Pierwszy w Polsce lokal Papa Diego został otwarty w listopadzie 2018 roku – w strefie restauracyjnej Libero Katowice. W tej chwili restauracje sieci znajdują się w Poznaniu (Posnania), Gdańsku (Forum Gdańsk), Wołominie (Galeria Wołomin), Katowicach (Galeria Katowicka), Opolu (CH Karolinka) i Pruszkowie (Nowa Stacja). Kolejne zostaną otwarte m.in. w Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny, CH Blue City) i Łodzi (Manufaktura).

Shopping Center Forum to największe w regionie Europy Centralno-Wschodniej, spotkanie osób i firm działających na rynku centrów handlowych. Forum pełni funkcję branżowych targów, ale przede wszystkim stanowi miejsce wymiany doświadczeń́ oraz komunikowania najnowszych trendów i prognoz w zakresie branży retail.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 11.04.2019
Aktualizacja: 11.04.2019