“Tak smakuje dziękuję” to nowy projekt, który zadebiutuje na ekranie TVN 8 maja. Prowadzącym będzie Pascal Brodnicki, który wraca do telewizji po siedmiu latach.

Partnerami programu telewizyjnego branded content, stworzonego przez zintegrowany zespół dentsu Polska (agencje: The Story Lab, a także iProspect, Carat) są marki Tefal i Aldi Polska. Każdy z sześciu odcinków “Tak smakuje dziękuję” potrwa 22 minuty i swoją premierę będzie miał w niedzielne popołudnia o 17:30 na antenie TVN. Pierwszą odsłonę nowego programu zobaczymy 8 maja na antenie TVN.
Program skierowany jest do dzieci oraz ich rodziców. Podziękować możemy na różne sposoby. Jednak Pascal Brodnicki pokaże widzom, jak można to zrobić poprzez sztukę kulinarną. Bardzo się cieszę, że grupa dentsu mogła kompleksowo zająć się produkcją tego programu: od projektu, poprzez realizację i promocję. Dzięki niemu udowadniamy, że produkty branded content mogą łączyć potrzeby zarówno naszych reklamodawców, jak i widzów telewizji TVN. Dziękujemy naszym klientom za zaufanie, a telewizji TVN za stale rozwijającą się współpracę, bo nie jest to nasz pierwszy, ani ostatni projekt, nad którym wspólnie pracujemy – mówi Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE.

W programie prowadzący będzie wspierał dzieci, które poprzez gotowanie uroczystej kolacji chcą podziękować swoim bohaterom z życia codziennego. Jak zapewnia Daria Grunt TV producer The Story Lab (dentsu Polska) nie zabraknie finałowych wzruszeń. Pascal Brodnickie będzie wspierał najmłodszych w wyborze menu, a także podziale ról przy przygotowywaniu dań.
Źródła: Wirtualne Media, dentsu Polska.
Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.