Pizza Hut debiutuje w Inowrocławiu

Udostępnij artykuł
Należąca do EPP Galeria Solna jest pierwszą lokalizacją znanej sieci pizzerii w tym mieście. Najemca poszerzył ofertę food courtu centrum handlowego o wybór dań, w tym kilkanaście rodzajów pizzy.
Pizza króluje na polskich stołach

Jak wynika z danych Pizza Hut, w 2019 roku klienci pizzerii zjedli łącznie prawie 7 milionów pizz[1], a przez ostatnie lata popyt na to danie zdaje się nie słabnąć.

Cieszymy się z kolejnego otwarcia w Galerii Solnej. Pizza Hut to rozpoznawalna i popularna marka, na którą czekali nasi klienci. Nowy lokal stanowi doskonałe uzupełnienie oferty gastronomicznej centrum handlowego i z pewnością spotka się z sympatią i zainteresowaniem mieszkańców Inowrocławia. Zapraszamy do skorzystania z oferty Pizza Hut w przerwie między zakupami w Galerii Solnej czy po rodzinnym spacerze w pobliskim Nowym Parku Solankowym komentuje Adam Kłos, Asset Manager w EPP.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Serce na talerzu

Z oferty Pizza Hut w Galerii Solnej można skorzystać na miejscu lub odebrać dania na wynos.
W menu znajduje się wiele rodzajów pizz, przystawki, sałatki, napoje oraz lody Ben&Jerry’s.

Galeria Solna, jedyne centrum handlowe w Inowrocławiu, dysponuje 24 tys. mkw. powierzchni handlowej z szeroką ofertą handlowo-usługową. W centrum znajdują się m.in.: szeroki wybór sklepów, kawiarnie i food court oraz punkty usługowe. Doskonałą dostępność do obiektu zapewnia dwupasmowa ulica Wojska Polskiego oraz przebiegająca wokół ścieżka rowerowa. Dla zmotoryzowanych klientów przygotowano ponad 900 miejsc parkingowych.

[1] https://noizz.pl/jedzenie/dzien-pizzy-polska-wsrod-europejskich-liderow-spozycia-pizzy/xz1282l

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 28.12.2021
Aktualizacja: 28.12.2021