Popraw wyniki swojego audytu

Udostępnij artykuł
Wyniki audytów przeprowadzanych przez klientów mają kluczowy wpływ na każdy biznes. Podczas wizyty oczekują nowoczesnego, czystego i zorganizowanego środowiska pracy. Sterty brudnych szmat, często nadal używanych w zakładach produkcyjnych sprawiają, że nawet najnowocześniejsza hala wyposażona w najlepszej jakości sprzęt wygląda nieprofesjonalnie. Produkty marki Tork, której właścicielem jest firma Essity,  znacząco poprawiają wyniki firmy.

– Jednym z najprostszych i najszybszych sposobów, by poprawić wyniki inspekcji, jest używanie produktów Tork – profesjonalnych czyściw przemysłowych nowej generacji – przekonuje Wojciech Nizio, regional brand activation manager marki Tork. – Nasze nowoczesne dozowniki pozwalają utrzymywać czystość w miejscu pracy, co przekłada się na pozytywny wizerunek firmy. Pomaga to nie tylko utrzymać dotychczasowych kontrahentów, ale i zdobyć nowych.

Tradycyjne szmaty, wykonane z pociętych ubrań z różnych materiałów, nie zapewniają stałej jakości użytkowania. Czyściwa przemysłowe Tork zostały zaprojektowane z myślą o konkretnym zastosowaniu. Za każdym razem, przy użytkowaniu, oferują powtarzalną, wysoką jakość. Ta pewność pozwala czyścić szybciej, łatwiej i bardziej efektywnie. Czyściwa przemysłowe Tork są znacznie bardziej chłonne niż szmaty, a ponadto nie pylą i są antystatyczne. Dzięki czyściwom Tork oszczędzamy czas, wysiłek i ilość rozpuszczalnika wykorzystywanego do czyszczenia. Maleje również  ryzyko związane z przechowywaniem szmat nasączonych rozpuszczalnikiem.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Inwestycja w produkty Tork to bezpieczniejsze i bardziej wydajne miejsce pracy. Marka pomaga tworzyć, w oparciu o koncepcję zarządzania lean i podejście 5S, miejsca pracy, które przyczyniają się do zwiększenia satysfakcji pracownika i klienta oraz jednocześnie są bezpieczne i przyjazne środowisku. Używanie czyściw marki Tork oraz praca zgodnie z zasadami 5S zwiększa produktywność pracy i generuje oszczędności.

Istnieje możliwość skorzystania z darmowego okresu próbnego na produkty marki Tork, które są idealnie dopasowane do indywidualnych potrzeb miejsca pracy.

Więcej informacji
https://www.tork.pl/popraw-wyniki-swojego-audytu/

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 21.03.2019
Aktualizacja: 21.03.2019