Prawie trzy miliony osób odwiedziło Halę Koszyki w 2018 roku

Udostępnij artykuł
Miejsce wciąż bije rekordy popularności wśród warszawskich obiektów wielofunkcyjnych. Zabytkowe wnętrza przyciągają stałych bywalców oraz podbijają serca nowych odwiedzających, w tym polskich i zagranicznych turystów przebywających w stolicy. W kompleksie znajdują się biura, część handlowa ze sklepami oraz punkty gastronomiczne.

– Prawie trzy miliony odwiedzających w 2018 roku to dla nas olbrzymie wyróżnienie i dowód na to, że Hala Koszyki jest wyjątkowym miejscem na mapie Warszawy. Pokazuje, jak zrewitalizowany obiekt historyczny może połączyć wiele funkcji i przemienić się w ulubione miejsce spotkań, siedzibę firmy czy miejsce zakupów. To właśnie różnorodność Koszyków zapewniła nam komplet gości nawet podczas tzw. niedziel niehandlowych – mówi Remigiusz Królikowski, head of property and asset management w Globalworth Poland, która jest właścicielem i zarządcą Hali Koszyki.

Hala tętni życiem
W zeszłym roku w Hali Koszyki zorganizowano łącznie ponad 300 wydarzeń, w tym 150 spotkań artystycznych. Największym zainteresowaniem gości cieszyły się dwie imprezy: II urodziny Hali Koszyki, w których wzięło udział ponad 25 tys. osób oraz Sylwester, na którym bawiło się prawie 13,5 tys. Warszawiaków i turystów.
– Największą liczbę odwiedzających odnotowaliśmy w trakcie II urodzin Hali Koszyki, kiedy to nasi goście bawili się na prywatce w stylu lat 50-tych. Nasze klimatyczne wnętrza wypełniła wtedy muzyka na żywo, aromaty wybornych potraw i gwar rozmów. Wyjątkowej atmosferze sprzyjał klimat Warszawy z czasów wczesnego PRL-u oraz niespotykane nigdzie indziej urodzinowe atrakcje – mówi Paweł Konarski, hall manager w Hali Koszyki
Hala stawia na kulturę i sztukę
Zarządcy Hali Koszyki stawiają na spotkania cykliczne, takie jak piątki i soboty z muzyką na żywo, niedzielne koncerty muzyki klasycznej we współpracy z Julian Cochran Foundation, kino letnie i wiele innych. 28 lutego tego roku rozpoczął się nowy cykl „Jazzowe Czwartki na Koszykach”, w ramach którego swoje umiejętności na scenie zaprezentują młodzi artyści.
– W sierpniu ubiegłego roku przejęliśmy Halę Koszyki w zarządzanie właścicielskie. Uznaliśmy wówczas, że priorytetem dla tego kompleksu jest dalsze poszerzanie oferty, która dostarczy kulturę i sztukę na najwyższym poziomie – mówi Remigiusz Królikowski.
W Dniu Kobiet w Hali Koszyki podczas specjalnego koncertu premierę swojego nowego singla będzie miała polska wokalistka o nigeryjskich korzeniach, Angelika Anozie.
Hala Koszyki została wzniesiona w latach 1906 – 1908, ponownie otwierając się dla mieszkańców Warszawy i turystów w 2016 roku. Kompleks obejmuje 16 tys. mkw. powierzchni biurowej i 6,5 tys. mkw. powierzchni handlowej. Właścicielem i zarządcą Hali Koszyki jest Globalworth Poland.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.03.2019
Aktualizacja: 04.03.2019