Public Dialog poszukuje osób z doświadczeniem w branży hotelarskiej

Udostępnij artykuł

Do głównych zadań osoby, która dołączy do zespołu agencji Public Dialog, należeć będą współtworzenie strategii komunikacyjnych dla klientów agencji z branży hotelarskiej, prowadzenie działań z zakresu PR-u produktowego i korporacyjnego i social media.

public dialog logo

Od wielu lat zajmujemy się komunikacją hoteli i grup hotelarskich. Nasi konsultanci kompleksowo prowadzili działania PR dla takich marek jak Accor, Radisson czy Leonardo Hotels i NYX. Nasze kampanie doceniane są  w wielu polskich i międzynarodowych konkursach PR. Nadal ściśle jesteśmy związani z tą branżą, dlatego poszukujemy osób, które dobrze czują się w hospitality i chciałyby rozszerzyć swoje kompetencje komunikacyjne w naszej agencjipowiedziała Karolina Borkowska-Bylicka, wiceprezes Public Dialog.

Aplikować można za pomocą formularza na stronie agencji: https://publicdialog.pl/praca-u-nas/  lub przesyłając CV na adres praca@publicdialog.pl

O Public Dialog

Jest  firmą doradczą w zakresie komunikacji społecznej. Oferującą swoje usługi polskim i zagranicznym firmom, instytucjom publicznym, stowarzyszeniom, a także organizacjom branżowym. Nazwa w pełni oddaje  podejście firmy do budowania marek i roli komunikacji w XXI. Agencja powstała w 2010 roku, oferując bardzo wysokie standardy pracy, pełen zakres usług (one stop shop), dlatego z większością naszych klientów łączy nas współpraca długofalowa. Celem firmy jest budowanie i chronienie reputacji klientów w ich otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym.

Public Dialog należy do globalnej sieci International Public Relations Network (IPRN) z oddziałami w 40 krajach. Dzięki temu agencja posiada światowy know-how oraz możliwość prowadzenia komunikacji na wielu rynkach jednocześnie. Jest również jedną z agencji założycielskich Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Celem Stowarzyszenia jest promowanie wysokiej jakości obsługi PR. Stymulowanie rozwoju tego sektora oraz wspieranie zapotrzebowania na takie usługi, a także wzmocnienie konkurencyjności PR wobec innych sektorów usług komunikacyjnych. Dzięki temu zespół Public Dialog ma regularny dostęp do szkoleń pozwalających doskonalić umiejętności
w zakresie komunikacji.

Źródło: Public Dialog

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 21.03.2022
Aktualizacja: 12.01.2023