Radisson Hotel Group wprowadza nową markę i pozyskuje 10 obiektów w regionie EMEA

Radisson Individuals oferuje niezależnym hotelom i lokalnym, regionalnym sieciom możliwość bycia częścią globalnej platformy, czerpania korzyści z międzynarodowej świadomości i doświadczenia Grupy z możliwością zachowania własnej wyjątkowości i tożsamości.

Hotele Radisson Individuals są wybierane ze względu na ich własne cechy, oferując gościom możliwość odkrywania nowych lokalizacji na całym świecie, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiego standardu jakości sieci Radisson Hotel Group oraz gościnności usług, którym prześwieca hasło „Yes I Can!” w połączeniu z lokalnymi smakami i osobowością hoteli członkowskich.

Wprowadzenie Radisson Individuals to kolejny kamień milowy w naszym ambitnym pięcioletnim planie transformacji, aby zostać uznaną za jedną z trzech najlepszych marek hotelowych na świecie i marką wybieraną przez właścicieli, gości i najbardziej utalentowanych pracowników. Stworzyliśmy Radisson Individuals w odpowiedzi na zmieniające się wymagania nowoczesnego rynku zarówno dla właścicieli hoteli, jak i gości. Dołączenie do Radisson Individuals jest idealnym pierwszym krokiem dla indywidualnych hoteli z dobrymi ocenami usług, które chcą pozostać niezależne lub rozważają przejście na jedną z naszych odnoszących sukcesy marek podstawowych, a także silną propozycję dla lokalnych, regionalnych marek hotelowych, które chcą zbadać dodatkowe kanały dystrybucji i / lub opcje co-brandingu – powiedział Federico J. González, CEO, Radisson Hotel Group.

Radisson Individuals stanowi okazję dla hoteli, aby zwiększyć swoją widoczność, pielęgnować zaufanie gości i dotrzeć do szerszej publiczności za pośrednictwem wielu kanałów dystrybucji i globalnej struktury sprzedaży. Hotele będą korzystać z zintegrowanych platform informatycznych i platform przychodów, a także z kompleksowych systemów operacyjnych zapewniających wysokie marże GOP.

Hotele, które chcą dołączyć do Radisson Individuals, zostaną poddane ocenie zgodności koncentrującej się na czterech kluczowych parametrach: zgodności z zasadami BHP SGS, indeksie online ocenianym na podstawie ich GRI, zgodności z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz możliwości podłączenia do głównych systemów operacyjnych Grupy. Hotele Radisson Individuals będą musiały przejść szkolenia w zakresie filozofii grupy „Yes I Can!” i osiągnąć ponad 80 proc. wynik GRI, co zapewni gościom wysokie standardy jakości obsługi.

Wiele hoteli dołączyło już do Radisson Individuals zwłaszcza w Wielkiej Brytanii i Azji oraz wiele hoteli jest w trakcie zaawansowanych negocjacji we Włoszech, Niemczech, Rosji i nie tylko.

Radisson Individuals oferują właścicielom niezbędną elastyczność, aby kształtować ich przyszłość i zapewnić sobie sukces, dołączając do Radisson Hotel Group. Jest to wyjątkowe podejście, w którym każdy zrzeszony hotel mierzy sukces i standardy w oparciu o oceny online gości. Mówiąc najprościej, jest to marka hoteli z udokumentowaną historią zadowolonych gości – powiedział Federico J. González, CEO, Radisson Hotel Group.

Ponadto Radisson Hotel Group podpisał umowę z dziesięcioma nowymi hotelami w regionie EMEA w III kwartale 2020 roku w Wielkiej Brytanii, Włoszech, Ukrainie, Egipcie i Nigerii. Nowe kontrakty opierają się na strategii x15, która została ogłoszona w drugim kwartale 2020 roku i potwierdza zaangażowanie Grupy na rzecz właścicieli, pracowników, gości i partnerów, a także pięcioletni plan rozwoju. Chodzi o obiekty:
• Henrietta House, członek Radisson Individuals, Bath, Wielka Brytania (otwarcie 2020)
• Hotel River House, członek Radisson Individuals, Inverness, Wielka Brytania (otwarcie 2021)
• Radisson Blu Hotel, Sheffield, Wielka Brytania (otwarcie 2023)
• Radisson Residences, Baden Württemberg, Niemcy (otwarcie w 2023 roku)
• Radisson Hotel Florence, Włochy (otwarcie 2021)
• Radisson Collection Hotel, Wenecja, Włochy (otwarcie 2021)
• Radisson Hotel, Odessa, Ukraina (otwarcie 2021)
• Radisson Hotel, Abudża, Nigeria (otwarcie 2022)
• Radisson Blu Residences, Mekka w Królestwie Arabii Saudyjskiej (otwarcie 2022)

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.