Restauracje Popeyes w Polsce w 2023 roku

Udostępnij artykuł

Restaurant Brands International i McWin rozwijają kultowe marki Burger King i Popeyes w Europie Wschodniej. Ekspansja dotyczy Czech, Rumunii, a także Polski. Pierwsze lokale nowej marki, dotąd nieobecnej w Polsce, mają pojawić się już w przyszłym roku.

Restaurant Brands International i McWin nabyły prawa do masterfranczyzy i rozwoju marek Burger King i Popeyes w kilku krajach Europy, w tym w Polsce. W planach jest otwarcie 600 restauracji w tej części Europy w ciągu 10 lat.

Cieszymy się, że osiągnęliśmy ten kamień milowy z McWin i jesteśmy przekonani, że ich duże doświadczenie w rozwijaniu biznesu przełoży się na udaną ekspansję naszych kultowych marek w Europie Wschodniej – powiedział David Shear, prezes International Restaurant Brands International Inc., spółki macierzystej Burger King i Popeyes. – To ogłoszenie podkreśla nasze zaangażowanie w serwowanie większej liczbie gości między innymi naszej kultowej kanapki Whopper® z grilla i odważnego kurczaka w stylu Luizjany. To duży krok w naszej ambitnej podróży ekspansji tych marek i cieszymy się, że możemy dalej zwiększać naszą obecność w Europie Wschodniej.

Burger King działa w ponad 19 tys. lokalizacji w ponad 100 krajach, w tym w 33 krajach w całej Europie. Popeyes ma ponad 3800 restauracji w ponad 30 krajach na całym świecie. Marka powstała w Nowym Orleanie w 1972. Popeyes wyróżnia się menu w stylu nowoorleańskim, na które składa się pikantny kurczak, polędwiczki z kurczaka, smażone krewetki i inne regionalne produkty.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Źródło: Restaurant Brands International

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 01.12.2022
Aktualizacja: 02.12.2022