Restaurant Week powraca 23 marca

Udostępnij artykuł

[POD NASZYM PATRONATEM] Wraz z nadejściem wiosny startuje także największe i najpopularniejsze w Polsce wydarzenie kulinarne Restaurant Week. Zbliżająca się edycja odbędzie się pod hasłem #FoodFeelsGood i potrwa blisko trzy tygodnie – od 23 marca do 10 kwietnia.

Na Gości spragnionych najlepszych doświadczeń restauracyjnych czeka popisowe trzydaniowe menu #SpozaKarty oraz Prezenty od Partnerów Festiwalu. To wszystko dostępne w festiwalowej cenie 59 zł. Można już dokonywać rezerwacji na stronie https://RestaurantWeek.pl/ lub wygodnie w aplikacji https://app.rclb.pl.

Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania #FoodFeelsGood. Będzie edukować o relacjach między tym co jemy, a jak się czujemy. Zachęcać do świadomych wyborów jedzeniowych dla lepszego samopoczucia. Towarzyszy ona wiosennej edycji Restaurant Weeka, największego Festiwalu kulinarnego w Polsce.

Jedzenie ma ogromny wpływ na to, jak czujemy się na co dzień. Co, z kim i gdzie jemy, sprawia, że nasze emocje mogą być bardziej radosne czy spokojniejsze. Stąd pomysł na kampanijne hasło edycji #FoodFeelsGood, która dedykowana jest dbaniu o siebie i swoich najbliższych oraz generowaniu dobrych emocji poprzez jedzenie. – zaznacza Ewa Pawella, współorganizatorka Festiwalu. Razem z najlepszymi restauracjami w kraju mówimy: okaż sobie, że się kochasz, zadbaj o siebie i daj się ugościć z bliskimi w najlepszych restauracjach! Zapraszamy wszystkich Gości na największe wydarzenie kulinarne. Niech skala odkrywania restauracji i nowych smaków będzie ponownie rekordowa!– dodaje.

Co nowego w Restaurant Week?

W Festiwalu weźmie udział blisko 400 najlepszych restauracji z 14 największych aglomeracji w całej Polsce. Grono festiwalowych regionów w tej edycji poszerzyło się o dwa dodatkowe miasta. Po raz pierwszy goście zarezerwują stoliki w Radomiu i Częstochowie! Wśród festiwalowych restauracji znajdziemy: warszawskie Słodki Słony Familia, Browar Warszawski, Hoża Argentine Steakhouse, Plac Hallera czy Elixir by Dom Wódki. W Restaurant Week wezmą udział także takie restauracje jak: krakowska William Rabbit, łódzka Powidoki, poznańska Do Środka, trójmiejska Słona woda, wrocławska Ida kuchnia i wino, reszowska Oranżeria, śląska Chopina 5, białostocka Świętojańska 21, radomska Pa Tha Tai, częstochowska Restauracja Ecru, mazurska Staromiejska, szczecińska Va banque oraz lubelska Niebo i las. Podczas wiosennej edycji nie zabraknie debiutantów, zarówno jeśli chodzi o restauracje, jak i o nowe składniki w festiwalowych menu.

Unikalne dania #SpozaKarty

Najlepsze restauracje przygotowały specjalne popisowe menu składające się z przystawki, dania głównego, a także deseru, które będzie dostępne w specjalnej festiwalowej cenie 59 zł. Każdy pełnoletni gość festiwalu otrzyma w prezencie także festiwalowy koktajl Martini Fiero & Kinley Tonic Water.

Menu wiosennej edycji zaskakuje. Dlatego, że szefowie wykazali się kreatywnością przy przygotowywaniu festiwalowych dań spoza karty bogatych w super składniki takie jak błonnik, antyoksydanty, foliany, witamina D, magnez czy produkty fermentowane! Jest sezonowo i przede wszystkim zdrowo. Stąd sporo nowalijek, owoców i warzyw, w wielu ciekawych odsłonach. Jest bardzo szeroki wybór ryb i owoców morza bogatych w witaminy i składniki odżywcze jak np. białko, cynk czy kwasy omega-3. Wśród nich: okra, dorsz, halibut, sandacz, czy pstrąg, ośmiornice, krewetki, małże, a także kalmary. Jest polska dziczyzna i najlepszej jakości wołowina.

W ofercie festiwalowej tradycyjnie dostępne będą dania wegetariańskie i wegańskie, mięsne i rybne. Każda wizyta w restauracji podczas Restaurant Week jest przewidziana na 90 minut. Festiwal pozostaje wierny filozofii #SzanujJedzenie. Dzięki wcześniejszemu wyborowi menu przy dokonywaniu rezerwacji online, marnowanie żywności w restauracjach ograniczone jest do minimum.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.