Selgros Cash & Carry we współpracy z Caritas Polska kolejny raz wspiera Ukrainę

Udostępnij artykuł

Na objętym wojną terytorium Ukrainy występują ogromne braki w dostawach najpotrzebniejszych produktów. Dlatego Selgros Cash & Carry we współpracy z Caritas Polska przekazał kolejną darowiznę niezbędnych artykułów o łącznej wartości  blisko 160 tys. zł.

Selgros Cash & Carry ma świadomość, że na terenie objętym wojną występują ogromne braki towarów pierwszej potrzeby. Odpowiednio reaguje, organizując właściwą pomoc. Przekazana darowizna to już trzecia transza pomocowa dla terenów objętych wojną. Niezbędne produkty zostaną dostarczone z całej sieci Selgros Cash & Carry w Polsce i przekazane  do hal w Poznaniu i Lublinie. Stąd przy pomocy Caritas Polska trafią do potrzebujących na teren Ukrainy. Selgros Cash & Carry oraz Caritas Polska współpracują ze sobą od wielu lat, organizując różne akcje pomocowe. Łącznie na wsparcie dla Ukrainy firma Selgros Cash & Carry przekazała już ponad 800  tysięcy złotych.

Na terenach objętych wojną brakuje wszystkiego – nawet podstawowych środków higieny. Potrzebna jest nieustanna pomoc, zarówno finansowa, jak i materialna. Cieszymy się, że firma Selgros Cash & Carry razem z nami już kolejny raz wspiera Ukrainę, dostarczając najpotrzebniejsze artykuły. Przekazane do tej pory dary to realne wsparcie dla mieszkańców. Historia naszej współpracy trwa już niemal dwie dekady. Cieszymy się, że nasz wieloletni partner bacznie obserwuje i szybko reaguje na aktualną sytuację na świecie, dzięki czemu pomoc zawsze przychodzi na czas – mówi ks. Marcin Janecki, dyrektor Caritas Archidiecezji Poznańskiej.

Ostatnim transportem na teren Ukrainy trafiły liczne artykuły higieny osobistej oraz maseczki medyczne. Darowizna została zrealizowana z dostaw produktów z całej sieci Selgros Cash & Carry w Polsce. Sieć czynnie włącza się także w akcje wsparcia dla Ukraińców organizowane na terenie Polski, aby tym samym dopełnić działa pomocowe prowadzone w Ukrainie.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj – czerwiec 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.08.2022
Aktualizacja: 04.08.2022