Sfinks na dłużej z Pepsi

Udostępnij artykuł

Sfinks Polska, właściciel sieci gastronomicznych Sphinx, Chłopskie Jadło czy Piwiarnia, zawarł umowę na dostawę napojów bezalkoholowych na kolejne pięć lat ze swoim dotychczasowym partnerem. W rezultacie Pepsi, Mirinda, 7up, Toma czy Lipton pozostaną w ofercie sieci zarządzanych przez Sfinksa. Podpisany właśnie aneks do poprzedniego kontraktu ma obowiązywać do 2027 roku.

sphinx

Frito Lay Poland to nasz partner od wielu lat. Spełnia nasze oczekiwania co do jakości produktu, obsługi, terminowości i niezawodności, jeśli chodzi o płynność dostaw do restauracji. Gama napojów Pepsi na dobre zagościła w naszych kartach menu i goście są przyzwyczajeni do tej oferty. Biorąc pod uwagę dobrą dotychczasową współpracę i oczekiwania klientów restauracji, podjęliśmy decyzję o przedłużeniu tej umowy centralnej – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.

Umowa między firmami została przedłużona aneksem na pięć lat. To jest do 15 grudnia 2027 roku. Z zastrzeżeniem, że w przypadku braku zrealizowania w tym okresie obrotu w wysokości 16 mln zł netto, umowa zostanie automatycznie przedłużona na tych samych warunkach do momentu jego osiągnięcia.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj – czerwiec 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Grupa Sfinks Polska

Zarządza 123 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski. W tym siecią 76 restauracji Sphinx (segment casual dining), 39 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów). Także 6 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining). Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne tylko w dowozie takie jak The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 11.08.2022
Aktualizacja: 11.08.2022