Sieć Olimp rozwija portfolio

Udostępnij artykuł
Kolejny lokal sieci rozpoczął swoją działalność 11 stycznia. Został zaaranżowany według najnowszej koncepcji wizualnej odzwierciedlającej aktualne trendy – wykorzystanie naturalnego drewna, zastosowanie neutralnych kolorów: zieleni, bieli i szarości. Komunikacja marketingowa została przeniesiona na ekrany zarządzane zdalnie z centrali w Krakowie. Nowy punkt otwarto w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy.

W najbliższych tygodniach planowane są kolejne otwarcia m.in. w Warszawie, Krakowie i Gliwicach. Sieć Restauracji Olimp jest największym w Polsce konceptem z jedzeniem w ujednoliconej cenie za 100 g. Marka Restauracje Olimp należy do Gastromall Group.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – GRUDZIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 14.01.2019
Aktualizacja: 15.01.2019